آخرین مهلت ارسال مقاله به نخستین کنگره بین‌المللی زالو

ایران کنفرانس

آخرین مهلت ارسال مقاله به نخستین کنگره بین‌المللی زالو

نخستین همایش بین‌المللی «زالو؛ زیست‌شناسی، زیست فناوری و کاربرد‌ها»، با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی اواخر بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، معصومه ملک، رئیس نخستین همایش بین‌المللی زالو درباره اهمیت موضوع زالو و برگزاری همایش اختصاصی در این رابطه گفت: با توجه به روند رو به افزایش استفاده از زالوی طبی در علم پزشکی و برداشت بی‌رویه از طبیعت، نسل زالوی طبی ایران در معرض انقراض قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: به منظور ارائه راهکار و تبادل نظر با صاحب نظران، کنفرانس «زالو؛ زیست‌شناسی، زیست فناوری و کاربرد‌ها» از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه امسال در پردیس علوم دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه تهران همچنین گفت: در این گردهمایی ۱۰ متخصص جانور‌شناس، پرورش دهنده زالو و پزشکان متخصص از نقاط مختلف جهان و متخصصین داخل کشور که هر یک به نوعی با زالو مرتبط هستند، شرکت خواهند کرد.

به گفته وی، انتظار می‌رود با خاتمه این همایش قطعنامه‌ای در رابطه با مسائل مختلف گونه زالوی ایرانی شامل حفاظت، تکثیر، پرورش و استفاده درمانی تنظیم شود و تمام افراد ملزم به استفاده از آن باشند. به این ترتیب به حفاظت از گونه و استفاده صحیح درمانی از آن پرداخته خواهد شد.

رئیس نخستین همایش بین المللی زالو افزود: همچنین با توجه به ضرورت پرورش زالو و استفاده صحیح از آن، سه کارگاه تکثیر و پرورش زالو، زالو درمانی و فرآورده‌های زالو برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، مهلت ثبت نام و ارسال خلاصه مقاله به این همایش تا ۱۰ بهمن ماه است.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 10 بهمن 1393 ، 08:02)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس