ششمين همايش نشريات علوم پزشكي در منطقه مديترانه شرقي برگزار می شود

ایران کنفرانس

ششمين همايش نشريات علوم پزشكی در منطقه مديترانه شرقی برگزار می شود

ششمين همايش نشريات علوم پزشكي در منطقه مديترانه شرقي (EMMJ6)، با ميزباني دانشگاه علوم پزشكي شيراز و پشتيباني سازمان جهاني بهداشت دفتر مديترانه شرقي (WHO/EMRO)، در شهر شيراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس همایش و رئیس منتخب انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی منطقه مدیترانه شرقی با اعلام این خبر افزود: این همایش از 29 بهمن ماه تا اول اسفند ماه سال جاری در مركز اسناد و كتابخانه ملي فارس واقع در شهر شيراز، برگزار خواهد شد.

دکتر فرهاد هنجنی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در همایش تا 22 بهمن است، افزود: تاكنون حدود یکصد سردبير از نشريات علوم پزشكي ايران و منطقه خاورميانه و مديترانه شرقي برای شركت در اين همايش ثبت نام کرده اند .

وی اظهار داشت : در اين همايش سه روزه تعداد 4 كارگاه آموزشي و 2 پانل مرتبط با مباحث ژورناليزم پزشكي پيش بيني شده و يكي از اهداف مهم اين همايش بحث و تبادل نظر سردبيران نشريات علوم پزشكي در خصوص ارتقای كيفي نشريات موجود است.

هنجنی با بیان اینکه مباحثي همچون Open access، Predatory journals، نشريات دوزبانه، اخلاق نشر، داوري همتا و Editorship skills در این همایش مورد بحث قرار خواهد گرفت، گفت : شركت كنندگان اين همايش از كشورهاي پاكستان، مصر، ليبي، حوزه خليج فارس، اتريش، اسپانيا، انگلستان، سنگاپور، فيليپين، عربستان سعودي و ساير كشورهاي جهان هستند و معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت و همچنين نماينده سازمان جهاني بهداشت در ايران نيز در اين همايش حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه نشانی وب سايت همایش emmj6.sums.ac.ir است، بیان کرد : از تمامی سردبيران نشريات علوم پزشكي دانشگاه جهت شركت در اين همایش دعوت به عمل آمده و مجوز بين المللي بودن آن نيز از معاونت تحقيقات و فناوري وزرات بهداشت دریافت شده است.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 12 بهمن 1393 ، 08:52)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس