فراخوان شرکت در نخستین «جشنواره کارآفرینی پل» منتشر شد

ایران کنفرانس

فراخوان شرکت در نخستین «جشنواره کارآفرینی پل» منتشر شد

نخستین «جشنواره کارآفرینی پل» با هدف شناسایی صاحبان ایده و کسب و کارهای نو و در جهت حمایت از کارآفرینان و نخبگان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، رویداد iBRIDGES خرداد ماه سال آینده برای دومین سال متوالی و طی سه روز توسط انجمن بین المللی مدیران ایرانی (i-aim) و با همکاری گسترده فعالان و خبرگان عرصه کارآفرینی در برلین برگزار می‌شود و گروهی از مشهور‌ترین صاحبان کسب وکارهای نو و سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و مدیران ارشد شرکت‌ها از کشورهای ایران، آلمان و آمریکا در آن به سخنرانی و تبادل نظر می‌پردازند.

علی زواشکیانی، دبیر این جشنواره با اعلام شش رشته ICT و IT، طراحی و تولید، پزشکی و بیوتکنولوژی، متالوژی و فناوری نانو و موارد دیگر (هنر مدیریت و...) از صاحبان ایده، نخبگان و دانشجویان سراسر کشور دعوت کرد با ارسال یک فیلم یک دقیقه‌ای به زبان انگلیسی در این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ بهمن‌ماه امسال طرح‌های خود را در وبسایت جشنواره به نشانی اینترنتی http://www.i-aim.org/ibridge/fa/default.aspx بارگذاری کنند. آثار تا ۲۰ اسفندماه امسال توسط منتخبی از کارآفرینان صاحب‌نام و متخصصان عرصه‌های مختلف تکنولوژی ارزیابی شده و نفرات بر‌تر انتخاب می‌شوند.

بر اساس این گزارش، حداقل۱۰ طرح برگزیده اول هزینه کامل شرکت در همایش آیبریج ۲۰۱۵ شامل بلیت رفت و برگشت، اقامت، ثبت نام در همایش و معرفی نامه به سفارت آلمان را دریافت می‌کنند. همچنین به بیش از ۱۰۰ طرح برگزیده بعدی نیز کمک هزینه حضور در همایش آیبریج شامل بلیت رفت و برگشت، ثبت نام در همایش و معرفی به سفارت آلمان اعطا می‌شود.

داشتن یک موضوع جدید و خلاقانه (حتی در حد ایده و یا مراحل اولیه اجرا در یک استارتاپ)، ارائه مناسب و حرفه‌ای و رعایت اصول ارائه، بیان مناسب به زبان انگلیسی و زمان‌بندی از جمله ملاک‌های انتخاب آثار بر‌تر است.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره پل و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت جشنواره مراجعه کنند. سال گذشته این رویداد تحت عنوان BRIDGE در دانشگاه برکلی آمریکا برگزار شد که مورد استقبال گسترده کارآفرینان ایرانی و آمریکایی قرار گرفت.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 20 بهمن 1393 ، 18:06)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس