کنفرانس «حفظ و صیانت از حریم شهری، ضرورت شهرنشینی»، 29 بهمن‌ماه برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

کنفرانس «حفظ و صیانت از حریم شهری، ضرورت شهرنشینی»، 29 بهمن‌ماه برگزار می‌شود

کنفرانس «حفظ و صیانت از حریم شهری، ضرورت شهر نشینی»، 29 بهمن ماه با ارائه 16 مقاله تخصصی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین خانلری، مدیرکل حریم شهر تهران افزود: حدود 60 مقاله به دبیرخانه کنفرانس «حفظ و صیانت از حریم شهری، ضرورت شهر نشینی» واصل شد که از این تعداد 16 مقاله پذیرفته شد و این مقالات در روز کنفرانس در قالب کنفرانس و پوستر ارائه می شود.

وی با اشاره به پانل های تخصصی کنفرانس حفظ و صیانت از حریم شهری، ضرورت شهر نشینی بیان داشت: مدیریت یکپارچه در حریم پایتخت، تعارضات قانونی و طرح ساختاری کلانشهر و آشنایی با مفاهیم کمربند سبز، اکوتوریسم پانل های تخصصی این کنفرانس است که با حضور متخصصان و مسئولان حوزه شهری کشور برگزار می شود.

به گفته مدیرکل حریم شهر تهران کنفرانس حفظ و صیانت از حریم شهری، ضرورت شهر نشینی با همت اداره کل حریم شهر تهران و با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مشارکت معنوی وزارتخانه‌های راه، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست، قوه قضائیه و شورای شهر تهران برگزار می شود.

خانلری بیان داشت: مدیریت یکپارچه در حریم پایتخت، تعارضات قانونی، فرصت ها و محدودیت های فرآوری توسعه پایدار حریم، طرح ساختاری کلان شهر، حریم و توسعه شتابان شهری و آشنایی با مفهوم کمربند سبز، اکوتوریسم از محورهای اصلی این کنفرانس است.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی با حضور ادارات کل شهرسازی و معماری و شهرداری‌های مناطق 22گانه و کلانشهرها و شرکت‌های خصوصی و دولتی از برنامه جانبی این کنفرانس است.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 26 بهمن 1393 ، 17:38)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس