برگزاری هجدهمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت

ایران کنفرانس

برگزاری هجدهمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت

رییس دانشگاه فنی حرفه ای از تشکیل دومین کمیته ارتباط دانشگاه و صنعت دراین دانشگاه خبر داد و گفت: هجدهمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت 11 اسفند در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مسعود شفیعی ضمن اشاره به اهمیت این همایش سراسری، افزود: برگزاری این کنگره به صورت سالیانه است که روز 11 اسفند امسال هجدهمین سال برگزاری آن است و با هدف بررسی و تعیین نقش دولت در تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه، همچنین دستیابی به سازو کارهای لازم و تعیین  استراتژی های مناسب برای تحقق این امر مهم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این کنگره از خبرگان بخش های تولیدی، اساتید دانشگاه، صاحب نظران موسسات آموزشی و پژوهشی، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی، مدیران دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه ها، موسسات پژوهشی، مدیران واحدهای تحقیق و توسعه صنایع دعوت شده تا با ثبت نام در کمیته های تخصصی با انتقال تجربیات در برگزاری هرچه بهتر این کنگره و دستیابی به راهکارهای مناسب سهیم شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه این کنگره از سوی جمعیت ایرانی پیشبرد ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار می شود، تصریح کرد: کنگره با همکاری و مشارکت برخی از وزارتخانه‌ها از جمله: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت نفت، وزارت کشور وهمچنین نهادهایی مانند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق حمایت از پژوهشگران کشور، شرکت ها و سازمان های صنعتی و بسیاری از نهاد های دیگر برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای هجدهمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت گفت: این محورها شامل، ارتباط صنعت و دانشگاه در تحقق اقتصاد مقاومتی، جایگاه ارتباط دانشگاه و صنعت در برنامه توسعه ششم، نقش نهادهای واسطه‌ای در ارتباط موثر دانشگاه و صنعت، روش‌های بهینه‌سازی ارتباط آموزش‌های مهارتی در صنعت، تدوین سیاست‌ها و راهکارهای کارآفرینی و تجاری‌سازی دانش و ثروت آفرینی و همچنین نقش دانشگاه های مهارتی در ایجاد اشتغال وجایگاه ارتباط آموزش و صنعت در برنامه درسی دانشگاه ها است.

شفیعی با بیان اینکه نتایج مباحث در نشست ها و مقالات برگزیده این کنگره در نشریه های «نوآوری و ارزش آفرینی»، «صنعت و دانشگاه» و«صنعت و توسعه فناوری»  منتشر خواهد شد، تصریح کرد:در هجدهمین  کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت ازاساتید رده بالای دانشگاه ها و بسیاری ازمسوولان و مقامات رده بالای کشوری دعوت به عمل آمده است که هر کدام از این شخصیت ها با موضوعات مختلف به ایراد سخنرانی می پردازند.

رییس دانشگاه فنی حرفه ای افزود: در نظر داریم در حاشیه برگزاری هجدهمین كنگره سراسری، نمایشگاهی از دستاوردها، اختراعات و طرح های پژوهشی دانشجویان و استادان دانشگاه فنی و حرفه ای را برگزار كنیم بنابراین روسای مراكز باید با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، تمام تلاش و سعی خود را در جهت ارسال آثار و معرفی هر چه بهتر دانشگاه مهارت محور و كارآفرین فنی و حرفه ای  کنند.

گفتی است ، دومین کمیته عالی ارتباط با دانشگاه و صنعت در دانشگاه فنی حرفه ای با ریاست دکتر شفیعی ریاست دانشگاه و با شرکت  تعدادی از مدیران ستادی و روسای مراکز تابعه در این زمینه تشکیل کمیته  تخصصی و همچنین هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره تشکیل شد.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 29 بهمن 1393 ، 17:58)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس