برگزاری همایش دانشجویی زبان در آینه زبانشناسی در دانشگاه گیلان

ایران کنفرانس

برگزاری همایش دانشجویی زبان در آینه زبانشناسی در دانشگاه گیلان

همایش دانشجویی زبان در آینه زبانشناسی، ترجمه، ادبیات و آموزش زبان انگلیسی در سطح دانشگاه های استان برگزار می شود.

سعید رهسپار، کارشناس روابط عمومی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، اظهار کرد: انجمن علمی زبان و ادبیات انگلیسی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، همایش دانشجویی زبان در آینه زبانشناسی، ترجمه، ادبیات و آموزش زبان انگلیسی در سطح دانشگاه های استان را برگزار می کند.

وی زبان و زبان شناسی را یکی از محورهای این همایش عنوان کرد و گفت: مباحث جدید در زبان شناسی، حوزه های میان رشته ای، مهم ترین جریان های زبان شناسی، زبان شناسی و تحلیل و تحلیل گفتمان از حوزه های مورد تحقیق این محور است.

رهسپار زبان و ترجمه را از محورهای دوم این همایش خواند و افزود: مباحث نوین در ترجمه، جریان های ترجمه در قرن بیستم، بررسی وضعیت ترجمه در ایران و آموزش ترجمه در ایران از موضوعات مورد تحقیق در این محور است.

وی محور سوم این همایش را زبان و ادبیات انگلیسی عنوان کرد و گفت: مفاهیم و مباحث نوین ادبی، نظریه ها و جریان های ادبی در قرن بیستم، ادبیات و جامعه و گفتمان ادبی از حوزه های مورد بررسی در این محور است.

رهسپار محور چهارم این همایش را آموزش زبان انگلیسی، نقش فناوری جدید در آموزش زبان انگلیسی، روش ها و سیاست های جدید در آموزش زبان انگلیسی، زبان شناسی و آموزش زبان و زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری همایش در تاریخ 8 و 9 اردیبهشت است گفت: علاقمندان برای شرکت در همایش فرصت دارند تا 25 اسفندماه چکیده مقالات و تا 20 فروردین سال آینده اصل مقالات را ارسال نمایند.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 10 اسفند 1393 ، 18:52)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس