برگزاری کنفرانس ایده های قرآنی در دانشگاه تهران

ایران کنفرانس

برگزاری کنفرانس ایده های قرآنی در دانشگاه تهران

مدیرکل امور فرهنگی واجتماعی دانشگاه تهران طی سخنانی با اشاره به برنامه های دهه قرآن دانشگاه تهران از برگزاری کنفرانس "ایده های قرآنی همه ملت ها" در باشگاه دانشجویان خبرداد.

جعفر گل محمدی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در گفت‌و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به اینکه هم اکنون دانشگاه در دهه قرآن قرار دارد، ‌گفت: مسابقاتی درهمین زمان در قالب 40 رشته درحال برگزاری است که برنامه های متنوعی از حفظ و قرائت قرآن تا ساخت کلیپ و مستند و تألیف مقاله را شامل می شود و این طیف وسیع و تنوع سبب شده که تمام دانشجویان از تمام عقاید فکری و سلایق دراین مسابقات شرکت کنند. برای مثال تعداد شرکت کنندگان در مسابقه حفظ آیات 600 نفر بود.

وی درادامه از اجرای کنفرانس ایده های قرآنی همه ملت ها با عنوان ”All nations Qura’nic View Conference” خبرداد و گفت: تا پیش از این مبلغان دینی از روحانیون بودند درحالی که ما قصد داریم اشخاص تحصیل کرده و دانشگاهی را به عنوان مبلغ پرورش دهیم.

مدیرکل امور فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران همچنین افزود: برخی از دانشجویانی که در طرح تدبر در قرآن شرکت کرده و توانایی لازم برای فعالیت های تبلیغاتی را پیدا کنند می توانند در کشورهای دیگر به تبلیغ بپردازند و اگر برای تحصیل در مقاطع بالاتر به کشورهای خارجی سفر کنند می توانند به تبلیغ ایده های قرآن بپردازند.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 11 اسفند 1393 ، 17:23)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس