سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی - پاریس

چهارمین کنفرانس پژوهش های نوین در علوم انسانی - پاریس

سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی

کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد و حسابداری

نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران در تاریخ سی ام اردیبهشت 1394 توسط دانشگاه علم و فرهنگ و با همکاری جهاددانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه تبلیغات محیطی در حوزه توسعه کسب و کارها، فرهنگ سازی، توسعه ارتباطات، هویت بخشی اجتماعی، زیباسازی شهری و ... بر لزوم بازتعریف علمی و بومی این مفهوم تاکید کرد.

دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو گفت: بنا به تعریف، تبلیغات محیطی، کلیه گونه های تبلیغاتی که یک فرد در خارج از محیط خانگی خود به آن دست می یابد را شامل می شود. تبلیغات در محیط ‌ها و فضاهای عمومی، فضاهای داخل و خارج حوزه حمل و نقل، محل های انتظار، سیستم های ارسال پیام کوتاه و ... مهمترین گونه های تبلیغات محیطی قلمداد می شوند. ظرفیت ها و پتانسیل های تبلیغات محیطی آن چنان گسترده است که به جرات می توان گفت در غالب کسب و کارهای امروزی موفقیت بدون تبلیغات محیطی امری سخت و گاه محال خواهد بود. علاوه بر این امروزه تبلیغات محیطی نقش و جایگاه خود را از منظرهای دیگری همچون فرهنگ و هنر، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات، مدیریت شهری و ... نیز به خوبی به اثبات رسانیده است که با اندکی تأمل و انصاف می توان بر عدم بهره برداری کامل از این ظرفیت ها در کشور اذعان نمود.

رئیس کنفرانس افزود: این ماهیت چندبُعدی و بین‌رشته ای تبلیغات محیطی از یک سو و ظرفیت های بالقوه آن در حوزه فرهنگ سازی، توسعه ارتباطات، هویت بخشی اجتماعی، زیباسازی شهری و ...، برپایی محفلی علمی به منظور تجمیع آراء صاحبنظران، پژوهشگران، متولیان و عاملیت های این حوزه را ایجاب می نماید. کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران، اولین کنفرانسی است که با این نگرش ان‌شاءاله در اردیبهشت 1394 برگزار شده و این حوزه جذاب تحقیقاتی، کاربردی و اجرایی را موشکافانه مورد بررسی قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است «تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی»، «تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار»، «اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی»، «تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری»، «تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی» و «ایمنی، محیط زیست و انرژی در تبلیغات محیطی» به عنوان محورهای اصلی این کنفرانس تعریف شده و کلیه پژوهشگران و صاحبنظران این حوزه می‌توانند تا 15 فروردین 1394 مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس به آدرس www.iscconferences.ir/usc ارسال نمایند. همچنین به منظور ارتقاء سطح کاربردی، همزمان با برگزاری کنفرانس دو جشنواره «برندساز برتر سال» و «خلاقانه‌ترین تبلیغات محیطی» نیز برگزار خواهد شد.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 12 اسفند 1393 ، 17:16)

 

دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی - استانبول

دومین همایش بین المللی شرق شناسی ،مطالعات ایرانی

خبرنامه همایش ایران کنفرانس

کانال ایران کنفرانس در پیام رسان تلگرام

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي جديد
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
اخبار علمی و فناوری

محک

دانلود اپلیکیشن ایران کنفرانس

چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم انسانی - پاریس

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



عضویت در خبرنامه ایران کنفرانس

خبرنامه دکتری

پایگاه همایش های خارجی  ایران کنفرانس conferencesalerts.com

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

راهنمای جامع مقاله نویسی در ایران کنفرانس

صفحه اینستاگرام ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

طراحي سايت : ایران پژوهان