برگزاری اولین گردهمایی موسسات آموزشی علمی کاربردی

ایران کنفرانس

برگزاری اولین گردهمایی موسسات آموزشی علمی کاربردی

رییس دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری سی‌وپنجمین گردهمایی روسای واحدهای استانی و اولین گردهمایی موسسات آموزشی علمی کاربردی کشور خبر داد.

دکتر اخباری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن اعلام خبر فوق زمان برگزاری این گردهمایی را 13 و 14 اسفند اعلام کرد و افزود: این گردهمایی‌ها با محوریت طرح تحول و تدوین سند راهبردی دانشگاه برگزار می‌شود و در این گردهمایی از حضور وزیر علوم، دکتر شریعتی و دکتر زاهدی به عنوان مسئولانی که می‌توانند در سیاستگذاری نظام آموزش عالی تاثیر داشته باشند، بهره می‌بریم.

وی توضیح داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در این دو روز بتوانیم نظرات روسای واحدهای استانی و موسسات را برای سند راهبردی دانشگاه که در پنج کارگروه مشخص تعیین شده اخذ کنیم.

رییس دانشگاه علمی کاربردی همچنین با بیان اینکه برای تدوین برنامه سال 94 و اجرای آن نظرات استان‌ها اخذ خواهد شد، ادامه داد: تصمیم داریم براساس نظرات استان‌ها برنامه 94 با رویکرد طرح تحول در نظام آموزش مهارتی کشور رقم بزنیم تا بتوانیم رویکردی را که مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و وزیر علوم مبنی بر کارآفرینی و مهارت‌آموزی دانشجویان و تحصیلکردگان دارند، رقم بزنیم.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 12 اسفند 1393 ، 17:16)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس