تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش «میراث علمی و فلسفی اثیرالدین ابهری

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش «میراث علمی و فلسفی اثیرالدین ابهری

همایش «میراث علمی و فلسفی اثیرالدین ابهری»، 29 تا 31 اردیبهشت ماه سال 94 به مناسبت هفتصد و پنجاهمین سال درگذشت این دانشمند برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه‌ زنجان و مرکز پژوهشی میراث مکتوب، همایش «میراث علمی و فلسفی اثیرالدین ابهری» را در زنجان و ابهر برگزار می‌کنند.

بررسی و شناساندن ابعاد علمی و فلسفی زندگی اثیرالدین ابهری، اهتمام به بزرگداشت دانشمندان ایرانی و اسلامی و آشنایی نسل جوان با آثار این دانشمند برجسته از اهداف اصلی این همایش است.

«بررسی آثار و اندیشه‌های فلسفی اثیرالدین ابهری»، «بررسی آثار ریاضی و نجومی اثیرالدین ابهری»، «ریاضی دانان و فیلسوفان زنجان در دوره اسلامی»، «استادان و شاگردان اثیرالدین ابهری»، «پژوهش‌های دانشمندان دوره اسلامی در باب اصل توازی اقلیدس» و «شرایط اجتماعی- فرهنگی زمانه اثیرالدین ابهری» از جمله محورهای این همایش علمی محسوب می‌شوند.

بر اساس اعلام مرکز پژوهشی میراث مکتوب، زمان ارسال چکیده مقاله به همایش «میراث علمی و فلسفی اثیرالدین ابهری» تا 20 اسفند ماه امسال تمدید شد. علاقه‌مندان در صورت تمایل به عرضه مقاله می‌توانند چکیده آن را تا 20 اسفند ماه امسال و اصل آن را تا 31 فروردین ماه 1394 به پست الکترونیکی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال کنند. همچنین نتایج پذیرش چکیده مقالات تا پایان اسفندماه امسال اعلام می‌شود.

مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، پژوهشکده تاریخ علم دانشگاه تهران، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، فرمانداری ابهر و اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر نیز در امور علمی و اجرایی این همایش مشارکت خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در همایش به نشانی اینترنتی http://mirasmaktoob.ir/fa/news/4205 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66490612 - داخلی 115 تماس بگیرند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 12 اسفند 1393 ، 17:19)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس