سومین کنفرانس ملی مهندسی و فیزیک پلاسما در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

سومین کنفرانس ملی مهندسی و فیزیک پلاسما در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

سومین کنفرانس ملی مهندسی و فیزیک پلاسما از 31 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه سال 94 در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، دبیر اجرایی کنفرانس در این زمینه گفت: اساتید، محققین، صاحبنظران، صنعتگران و دانشجویان تا 28 اسفند 93 فرصت دارند، مقاله‌های پژوهشی و یافته‌های جدید در زمینه‌های موضوع کنفرانس به نشانی اینترنتی http://epp2015.tabrizu.ac.ir ارسال نمایند.

به گفته سید جلال پسته‌ای، امواج در پلاسما و ناپایداری‌ها، ترمودینامیک و شیمی پلاسما و فرایندهای انتقال در آن، روش‌های عددی و شبیه سازی پلاسما، پلاسماهای اختر فیزیکی و پلاسمای فضایی و سایر پلاسماهای طبیعی، برهم کنش لیزر پلاسما، لیزرهای الکترون آزاد، لیزرهای اشعه x و شتاب ذرات، توکامک، پلاسماهای کانونی و z پینچ، پلاسماهای همجوشی اینرسی و مغناطیسی، پلاسماهای فشار اتمسفری و پلاسما در مایعات از جمله محورهای اصلی این کنفرانس است.

وی یادآورشد: پلاسماهای کم فشار در فرکانس های مختلف، تکنولوژی‌های لایه نشانی به کمک پلاسما، روش‌های اندازه گیری در پلاسما، پلاسماهای غباری، لامپ های پلاسمایی، منابع تابش، باریکه‌های ذرات و چشمه های یونی، کاربردهای پلاسما در بیولوژی، پزشکی، صنایع غذایی و رفع آلودگی محیطی، کاربرد پلاسما در پردازش مواد، سطوح و صنایع نفت و گاز، نانوتکنولوژی، صنایع هوایی، مخابرات و تولید انرژی از دیگر محورهای تخصصی این کنفرانس می باشد.

اولین و دومین دوره این کنفرانس در خرداد ماه سال های 1392 و 1393 به ترتیب در دانشگاه های شهید بهشتی و مازندران برگزار شده بود.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 16 اسفند 1393 ، 17:59)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس