همایش های علمی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج متناسب با نیاز جامعه است

ایران کنفرانس

همایش های علمی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج متناسب با نیاز جامعه است

سنندج - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: همایش های علمی برگزار شده در این واحد متناسب با نیاز جامعه و در راستای کمک به رفع مشکلات استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قربان کیانی ظهر امروز سه شنبه در همایش ملی آلودگی های محیط زیست و توسعه پایدار اظهار داشت: برگزاری همایش های علمی و تحقیقاتی یکی از برنامه های اصلی و دارای اولویت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش های علمی و تحقیقاتی در واحد سنندج در راستای توجه به نیازهای جامعه برگزار می شود و ما تلاش می کنیم که این همایش ها زمینه و شرایط لازم برای رفع مشکلات و چالش های پیش روی توسعه استان کردستان را فراهم کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج بیان کرد: برای سال آینده نیز همایش های متعددی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار می شود و در همین راستا قرار است که این همایش ها در راستای رفع مشکلی از مشکلات استان و یا ارائه راهکاری برای توسعه کردستان برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری همایشی با محوریت بررسی وضعیت دریاچه زریوار مریوان گفت: این همایش سال آینده و با محوریت بررسی دریاچه زریوار مریوان به صورت ملی برگزار می شود تا بتوان بر اساس یافته های علمی و تحقیقاتی زمینه را برای نجات این دریاچه از شرایط و وضعیت فعلی فراهم کرد.

کیانی با بیان اینکه هم اکنون ۴۵۰ نفر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان هستند، ادامه داد: این تعداد اعضای هیئت علمی بهترین ظرفیت در راستای توسعه همه جانبه استان به شمار می رود و به همین دلیل انتظار می رود با ارتباط بیشتر بین دانشگاه و سایر ادارات دولتی از این ظرفیت بسیار خوب بهره برداری شود.

وی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به رشد مقالات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج یادآور شد: افزایش رشد مقالات علمی در کنار مشارکت اعضا هیئت علمی برای برگزاری همایش های ملی و حتی بین المللی نشان می دهد که امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به یک قطب علمی در کشور تبدیل شده است.

همایش یک روزه محیط زیست و توسعه پایدار به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و با حضور استاندار کردستان، مشاور رئیس سازمان محیط زیست کشور و جمعی از اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سنندج برگزار شد.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 20 اسفند 1393 ، 06:22)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس