همایش تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی برگزار می‌شود

همایش جامعه، فرهنگ و رسانه با موضوع تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی از سوی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «جامعه، فرهنگ و رسانه با موضوع تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» از سوی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی ۲۰ تا ۲۱ خرداد ماه برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ و آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ است.

تاثیرات و پیامدهای اجتماعی و فرهنگی استفاده از تلفن همراه هوشمند، اوقات فراغت و تلفن همراه هوشمند، اعتیاد به تلفن همراه هوشمند، جهانی شدن و تلفن همراه هوشمند، حریم خصوصی و تلفن همراه هوشمند، امنیت اجتماعی و تلفن همراه هوشمند، شبکه‌های اجتماعی مجازی و تلفن همراه هوشمند، جنبش‌های اجتماعی و تلفن همراه هوشمند، افکار عمومی، فرهنگ عامه و تلفن همراه هوشمند، دگرگونی‌های زبانی و واژگانی و تلفن همراه هوشمند، راهبردها و سیاست‌های تلفن همراه هوشمند در ایران، تبیین رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌ها و تلفن همراه هوشمند، ارزیابی و تحلیل سیاست و برنامه‌های جمهوری اسلامی در زمینه استفاده از تلفن همراه هوشمند، مدل‌های سیاستی در حوزه تلفن همراه هوشمند، بررسی سیاست‌های اجتماعی و فرهنگی کشورها در زمینه استفاده از تلفن همراه هوشمند، تجارب، ظرفیت‌ها، ابعاد و فرصت‌های تلفن همراه هوشمند ـ تجارب کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در استفاده از تلفن همراه هوشمند، فرهنگ کتابخوانی و تلفن همراه هوشمند، کارآفرینی و تلفن همراه هوشمند (کسب و کار، آموزش مجازی و ...)، روزنامه نگاری شهروندی و تلفن همراه هوشمند، تلفن همراه هوشمند و سایر رسانه‌ها (رادیو، تلویزیون، ماهواره و ... )، کسب و کار الکترونیکی و تلفن همراه هوشمند، خدمات الکترونیکی و تلفن همراه هوشمند، سواد رسانه‌ای و تلفن همراه هوشمند،خانواده، سبک زندگی و تلفن همراه هوشمند، خانواده، روابط نسلی و تلفن همراه هوشمند، تأثیرات تلفن همراه بر روابط زوجین، تأثیرات تلفن همراه بر روابط والدین و فرزندان، تأثیرات تلفن همراه بر روابط گروه همسالان، سبک زندگی و خدمات الکترونیک تلفن همراه هوشمند، میزان و نحوه مصرف تلفن همراه هوشمند، ویژگی‌های فناورانه تلفن همراه هوشمند، انقلاب چهارم فناوری تلفن همراه هوشمند، آی پد، نوت پد و ... ، خدمات فناوری اطلاعات و تلفن همراه هوشمند، کاربردهای آموزشی تلفن همراه هوشمند، شهروند الکترونیک و تلفن همراه هوشمند، مسئولیت اجتماعی سازمان‌های اقتصادی اجتماعی و خدمات الکترونیکی تلفن همراه هوشمند و مطالعات آینده پژوهی تلفن همراه هوشمند، آینده پژوهی و شیوه‌های تعامل با تلفن همراه هوشمند، آینده خانواده و تلفن همراه هوشمند، تلفن همراه هوشمند و تحولات فرهنگی، تلفن همراه هوشمند و آینده کسب و کار، شهروند الکترونیک و خدمات اجتماعی تلفن همراه هوشمند از جمله محور های این همایش است.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 18 فروردين 1394 ، 17:48)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس