همایش ملی "پژوهش‌های کاربردی در نگهداشت آب، منابع‌ طبیعی و محیط‌ زیست" برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش ملی "پژوهش‌های کاربردی در نگهداشت آب، منابع‌ طبیعی و محیط‌ زیست" برگزار می‌شود

اولین همایش ملی "پژوهش‌های کاربردی در نگهداشت آب، منابع‌ طبیعی و محیط‌ زیست" در استان مرکزی برگزار می‌شود.

دکتر مجید حاجی‌ بابایی مدیر اتاق فکر استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، با اعلام این خبر افزود: این همایش اول خرداد ماه سال جاری به همت اتاق فکر دانشگاهیان استان مرکزی با همکاری دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را بررسی و تبیین مجموعه پتانسیل‌های علمی کشور به منظور رفع مشکلات زیست‌ محیطی عنوان کرد.

مدیر اتاق فکر استان مرکزی با تاکید بر حفظ و حراست از منابع‌ طبیعی و حفاظت از محیط‌ زیست به عنوان یک موضوع مهم و استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور برای نگهداشت این منابع، درخصوص محورهای این همایش گفت: این همایش در قالب هفت محور از جمله انرژی و محیط زیست، راهکارهای اجرایی در حفاظت از محیط‌ زیست (آب، هوا و خاک)، ایده‌های علمی نوین در نگهداشت منابع آب برگزار خواهد شد.

وی پژوهش‌های کاربردی در حفاظت از منابع‌ طبیعی، بررسی اثرات آلودگی‌های زیست‌ محیطی بر سلامت انسان، بررسی نقش علوم اجتماعی در نگهداشت محیط‌ زیست، آب و منابع‌ طبیعی و همچنین بررسی نقش معماری نوین در ساختمان‌سازی سازگار با محیط‌ زیست را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.

حاجی‌ بابایی با تاکید بر اینکه این همایش ملی علاوه بر مباحث فنی به مباحث علوم انسانی و مطالعات اجتماعی در موضوعات محیط‌ زیست و منابع‌ طبیعی توجه خواهد داشت، اظهار کرد: از روز گذشته دریافت مقاله در قالب این محورها آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش فرصت دارند تا پایان فروردین‌ ماه چکیده و اصل مقاله خود را به دبیرخانه همایش به نشانی اراک، دانشگاه اراک، دانشکده علوم انسانی، اتاق فکر دانشگاهیان استان مرکزی ارسال کنند.

وی افزود: بیستم اردیبهشت‌ ماه آخرین فرصت ثبت‌نام در همایش است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.envconf.ir مراجعه کنند.

مدیر اتاق فکر استان مرکزی اضافه کرد: این همایش به همت اتاق فکر دانشگاهیان استان مرکزی برگزار خواهد شد. اتاق فکر استان مرکزی طی تفاهم‌نامه‌ای که بین مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم به امضا رسیده در کلیه استان‌های کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و در استان مرکزی نیز شش ماه است که کار خود را آغاز کرده و در اصل پشتوانه اصلی برگزاری این همایش، مرکز بررسی استراتژیک ریاست جمهوری است.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 20 فروردين 1394 ، 04:16)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس