سومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

سومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور برگزار می‌شود

سومین همایش ملی «مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور» توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، 20 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا سومین همایش ملی «مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور» با هدف تبادل دستاوردها و تجربه‌ها با جامعه‌ی علمی کشور، آشنایی با ایده‌ها و فرصت‌های تازه برای بهبود عملکرد فناوری اطلاعات و برقراری پیوند کاری با مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات در کشور برگزار می‌شود.

این همایش همچنین در پی آن است تا با ارائه آخرین دستاوردهای کاربست این فناوری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد، و پارک‌های علم و فناوری، امکان به اشتراک‌گذاری دانش و تبادل تجربه‌های برتر را فراهم کند.

محورهای این همایش عبارتند شامل دستاوردهای مبتنی بر روندهای تازه حوزه فناوری اطلاعات (رایانش ابری و سریع، تجزیه و تحلیل داده و اطلاعات، داده‌های عظیم، برنامه‌ها و خدمات مبتنی بر موبایل و ...)، روش‌ها، نوآوری‌ها، و دستاوردهای فناوری اطلاعات در مراکز علمی، فرآیندها، معماری‌ها، و زیرساخت‌های موفق خدمات فناوری اطلاعات، مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات،

تسهیل و ایمن‌سازی ارتباطات درون سازمانی و میان سازمانی، استانداردهای طراحی، تولید، و کاربست فناوری اطلاعات، امنیت و ایمنی اطلاعات، پردازش، تحلیل، و مدیریت اطلاعات و یافته‌های علمی، آموزش و یادگیری الکترونیکیف تجاری‌سازی، کارآفرینی، و صادرات خدمات فناوری اطلاعات، آموزش، بومی‌سازی، فرهنگ‌سازی، و نهادینه سازی فناوری اطلاعات، دسترس‌پذیری، مشاهده‌پذیری، و کاربردپذیری محصولات فناوری اطلاعات،‌ پیامدهای اجتماعی – فرهنگی به کارگیری دستاوردهای گذشته، کنونی و آینده فناوری اطلاعات، ملاحظات اخلاقی به کارگیری دستاوردهای گذشته، کنونی و آینده فناوری اطلاعات هستند.

مهلت ارسال دستاوردها 20 اردیبهشت و زمان پایان ثبت‌نام اول خرداد ماه 94 است؛ همچنین نتایج داوری دستاوردها در اول خرداد ماه اعلام خواهد شد.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 20 فروردين 1394 ، 04:15)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس