همایش ملی "علوم و فناوری نانو، آموزش و کاربرد" در جهرم برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش ملی "علوم و فناوری نانو، آموزش و کاربرد" در جهرم برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان جهرم گفت: این دانشگاه میزبان سومین همایش ملی علوم و فناوری نانو، آموزش و کاربرد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه فارس از جهرم، دکتر محمد قناعتیان در نشستی اظهار کرد: این همایش دو روزه در روزهای 24 و 25 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کار داوری و انتخاب مقالات ارسالی در حال انجام است، گفت: نانو فیزیک، نانو شیمی، نانو مواد، نانو بیوتکنولوزی، نانو علوم کشاورزی و نانو شبیه‌سازی و محاسبات از محورهای این همایش ملی است.

قناعتیان همچنین گسترش، ترویج و آموزش فناوری نانو، تبادل اطلاعات بین اعضای هیات علمی، محققان و دانشجویان و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی در حوزه فناوری نانو، ارائه آخرین دستاوردها و فعالیت‌های انجام شده در زمینه کاربرد‌های فناوری نانو توسط محققان داخلی و ایجاد پویایی و انگیزه مشارکت در فعالیت‌های علمی دانشجویی را از جمله مهمترین اهداف این همایش عنوان کرد.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 22 فروردين 1394 ، 18:01)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس