دهمین کنگرۀ بین‌المللی مهندسی عمران ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

ایران کنفرانس

دهمین کنگرۀ بین‌المللی مهندسی عمران ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر ناصر تقی‌زادیه، دبیر کنگره با اعلام این خبر گفت: 2300 مقاله به دبیرخانه رسیده که از این تعداد 420 مقاله در قالب سخنرانی و 720 مقاله نیز به صورت پوستر در طول برگزاری این کنگره ارایه می شود.

به گفته وی، در این کنگره که بزرگ‌ترین رویداد علمی مهندسی عمران در خاورمیانه است، اساتید و محققانی از کشورهای آمریکا، فرانسه ترکیه و محققان برجسته داخلی آخرین یافته های علمی خود را در زمینه های مختلف مهندسی عمران ارایه خواهند کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز یادآور شد: این کنگره در موضوع های مختلف از جمله مهندسی سازه، زلزله، آب، محیط زیست و توسعه پایدار، سازه های هیدرولیکی و دریایی، ژنوتکنیک، راه و حمل و نقل، مدیرست ساخت و ... برگزار خواهد شد.

وی، در ادامه با تاکید بر اینکه، دهمین کنگرۀ بین‌المللی مهندسی عمران با مشارکت اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صنعتگران و با همکاری شرکت‌کنندگان و مقامات عالی‌رتبۀ وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فنّاوری، نیرو و نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این کنگرۀ سه روزه، در دانشگاه تبریز، فراهم‌آوردن امکانی برای شرکت‌کنندگان است تا بتوانند دستاوردها و خدمات و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با حوزۀ تخصصی خود را به مخاطبان حاضر در این کنگره ارائه دهند.

دکتر تقی‌زادیه، بر پایی نمایشگاه مقالات پوستری، برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقاء پایۀ پروانۀ اشتغال بکار مهندسی، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، کارگاه‌های تخصصی، برگزاری نمایشگاه جانبی برای معرفی شرکت‌ها و کسب ‌وکارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدماتو انتخاب برترین‌های کنگره در قالب بهترین مقاله، بهترین نشست تخصصی، بهترین غرفه و ... از جمله برنامه های جنبی این کنگره می باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس