همایش پایان‌نامه‌ای مطالعات اجتماعی دین برگزار شد

ایران کنفرانس

همایش پایان‌نامه‌ای مطالعات اجتماعی دین برگزار شد

همایش پایان‌نامه‌ای مطالعات اجتماعی دین با همت انجمن جامعه شناسی ایران و انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات و با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر فریدون رحیم زاده، مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این مراسم که در محل این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: پایان‌نامه، انتهایی‌ترین و اصلی‌ترین نماد خروجی علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه آخرین سخن، حرفه و تجربه استاد و دانشجو در قالب پایان‌نامه نشان داده می‌شود، افزود: پایان‌نامه ویترینی‌ترین، جذاب‌ترین و مهم‌ترین بخش آموزش عالی است تا تجربه زیستی و علمی خودشان را که نتیجه کاوش‌هاست، نشان دهند.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی تمهیداتی اندیشیده شده که پایان نامه‌ها و پژوهش‌هایی که در دانشگاه‌ها انجام می‌شود، از سطح دانشگاه‌ها به سطح ستاد و از آنجا به نهادهای سیاست‌گذار و تصمیم گیر روان شوند.

بر اساس این گزارش، همایش ملی مطالعات اجتماعی دین، اول و دوم اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح در سالن انجمن جامعه شناسی ایران در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 1 ارديبهشت 1394 ، 13:55)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس