برگزاری کنگره آموزش پزشکی با محوریت جایگاه آموزش پزشکی در طرح تحول نظام سلامت

ایران کنفرانس

برگزاری کنگره آموزش پزشکی با محوریت جایگاه آموزش پزشکی در طرح تحول نظام سلامت

رییس مرکز مطالعات و توسعه وزارت بهداشت و دبیر علمی شانزدهمین کنگره آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری درمورد این کنگره گفت:محور اصلی این کنگره بررسی جایگاه آموزش پزشکی در طرح تحول نظام سلامت است.

دکتر شهرام یزدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه این همایش به صورت سالانه برگزار می‌شود،گفت: در این همایش به صورت سالانه آخرین دستاوردهای آموزش پزشکی در سطح کشور به اشتراک گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همایش هر سال حول یک موضوع برگزار می‌شود،اظهار کرد: امسال همایش حول محور "جایگاه آموزش علوم پزشکی در طرح تحول نظام سلامت" است.از اجرای طرح تحول نظام سلامت حدود یک سال می‌گذرد و در حوزه درمان دستاوردهای خوبی داشته است،اما از آنجائی که قسمت عمده این طرح در مورد خدمات بیمارستانی و خدمات تخصصی بیمارستانی است و آموزش دانشجویان دستیاران پزشکی در همان محیط صورت می گیرد، به نوعی می تواند در کمیت و کیفیت آموزش دستیاران تاثیرگذار باشد.

رییس مرکز مطالعات و توسعه وزارت بهداشت ادامه داد:در این همایش بررسی خواهد شد که چگونه از دستاوردهای طرح تحول در آموزش پزشکی بهره ببریم.

تفاوت‌های شانزدهمین کنگره آموزش پزشکی با سال‌های گذشته

معاون مرکز مطالعات و توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر اجرایی شانزدهمین کنگره آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری نیز با اشاره به شانزدهمین کنگره آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری گفت: این کنگره، امسال با تفاوت‌های بسیاری نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

دکتر کلانتر در گفت‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،گفت:مهم‌ترین تفاوت این است که امسال برای اولین بار کنگره آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری به صورت مشترک برگزار می شود.درواقع در سال های قبل جشنواره شهید مطهری توسط اداره کل امور هیات علمی و کنگره آموزش پزشکی توسط مرکز مطالعات آموزش پزشکی برگزار می شد اما امسال متمرکز شده و هر دو به صورت همزمان توسط مرکز مطالعات آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

وی از راه اندازی سایت برای ارسال مقالات خبر داد و افزود:امسال برای این کنگره سایتی راه اندازی شد و فرآیند ارسال و داوری مقالات به صورت مجازی انجام شده است.این امر باعث افزایش سرعت کار و کم تر شدن میزان خطا شد.

معاون مرکز مطالعات و توسعه وزارت بهداشت با بیان اینکه هر سال یک دانشگاه میزبان این کنگره بود،اظهار کرد: امسال معاونت آموزشی وزارت بهداشت میزبان کنگره است،همچنین به دستور وزیر بهداشت اجلاس روسا و معاونت های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور همزمان در کنار کنگره برگزار می‌شود.

کلانتر در پایان درمورد زمان برگزاری کنگره گفت:این کنگره در روزهای شنبه 19،یکشنبه 20 و دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش های برگزار می‌شود.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 16 ارديبهشت 1394 ، 17:44)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس