سمینار بهبود فرآیند ساخت مواد و تجهیزات برگزار شد

ایران کنفرانس

سمینار بهبود فرآیند ساخت مواد و تجهیزات برگزار شد

سمینار بهبود فرآیند ساخت مواد و تجهیزات با سخنرانی دکتر جهازی از دانشگاه ETS کانادا در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکترعلیرضا خدابنده رئیس دانشکده مهندسی مواد این واحد، هدف این سمینار را آشنایی دانشجویان مهندسی مواد با زمینه های علمی و صنعتی نوین مواد در ایران و جهان عنوان کرد و گفت: این نشست ها با حضور اساتید نامی که آشنایی لازم با صنایع و علم نوین در دنیا دارند، برگزار می شود که کمک شایانی به ارتقای علمی دانشجویان است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید در بدو ورود به دانشگاه با زمینه های تحقیقاتی، علمی و بازار کاری که پس از فارغ التحصیلی در انتظار آنهاست آشنا شوند و مسیر پیش روی خود را به درستی و روشنی برگزینند.

دکتر محمد جهازی، عضو هیئت علمی دانشگاه ETS کانادا در این نشست به اهمیت فعالیتهای مهندسان مواد در دنیا اشاره کرد و گفت: در حوزه های صنعتی، حمل و نقل، تولید انرژی، برق، توربین ها، تولید نفت، صنعت چوب، صنعت دارو و درمان و ... احساس نیاز به مواد و فناوری های نوین هر روزه حس می شود .

به گفته وی، یکی از مهم ترین و اصلی ترین معیار ها در صنعت، قیمت مواد است و به همین منظور مهندسان مواد باید سعی کنند موادی با قیمت مناسب، کارایی بالا و متناسب با آخرین متدهای روز دنیا با کنترل مناسب فرایند ساخت، تحویل بازار دهند.

در این سمینار به صورت تخصصی به بهبود فرآیند ساخت مواد و تجهیزات آن پرداخته شد.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 16 ارديبهشت 1394 ، 17:43)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس