بزرگترین کنگره بین المللی مغز و اعصاب برگزار می شود

ایران کنفرانس

بزرگترین کنگره بین المللی مغز و اعصاب برگزار می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: بزرگترین کنگره بین المللی مغز و اعصاب در سال ۲۰۱۶ در تهران برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و دبیر اجرایی کنگره بین المللی مغز و اعصاب درباره این رویداد اظهار کرد : پنجمین کنگره بین المللی فدراسیون مغز و اعصاب همزمان با هفتمین کنگره بین المللی مغز و اعصاب ایران در سال ۲۰۱۶ به صورت مشترک در محل برج میلاد تهران برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه پنجمین کنگره بین المللی مغز و اعصاب در بالاترین سطح برگزاری کنگره‌های بین‌المللی برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به حضور تعداد بسیاری از مهمانان خارجی در این کنگره که برای نخستین بار در ایران اتفاق می‌افتد، توقع می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مرتبط در راستای استفاده از فرصت پیش‌آمده گام‌های مثبتی بردارند .

دبیر اجرایی کنگره بین المللی مغز و اعصاب با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌ها، در حدود بیش از ۱۰۰۰ نفر از مقامات و متخصصان این حوزه از کشورهای گوناگون در ایران حضور خواهند داشت، افزود: در جمع‌بندی‌های انجام‌شده، حضور متخصصان بین‌المللی مغز و اعصاب تا سقف ۶۰۰ نفر تأیید شد، اما به‌طور قطع، به تعداد این متخصصان اضافه می شود.

وی بیان کرد: حضور مهمانان ویژه، مقامات کشورهای مختلف و افراد بزرگ اقتصادی دنیا نیز در «هفتمین کنگره مغز و اعصاب» پیش‌بینی‌شده و امید است تا به‌ واسطه برگزاری این کنگره و حضور افراد مهم، ارتباطات اقتصادی خوبی نیز در داخل کشور برقرار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی با اشاره به اینکه تمرکز ما در این کنگره بر مهمانان خارجی، متخصصان داخلی و مقامات بلندپایه کشور است، اظهار کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته با پروفسور سمیعی داشتیم، برنامه‌ریزی‌های اولیه برای ترانزیت و اسکان مهمانان خارجی، تأیید محل برگزاری این کنگره و حضور مقامات بلندپایه انجام شد.

وی درباره هدف از برگزاری این کنگره، گفت: علاوه بر استفاده از مباحث و برداشت‌های علمی وتخصصی، ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، گردشگری و مواردی از این دست نیز به متخصصانی که در این کنگره حضور دارند معرفی می شود؛ زیرا این افراد در اصل، سفیران کشورهای خود هستند که از این طریق می‌توانند با ایران و ظرفیت‌های علمی و فناوری و همچنین تاریخی، گردشگری و فرهنگی آن آشنا شوند.

دلیری از فعال شدن سایت «هفتمین کنگره بین المللی مغز و اعصاب» از هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: از خردادماه جاری، فراخوان بین‌المللی و داخلی برگزاری این کنگره اعلام می‌شود که تا شش ماه قبل از برگزاری این کنگره، ثبت‌نام‌ها پیگیری و انجام شود.

وی افزود: با توجه به مدیریت پروفسور سمیعی در این کنگره و در راستای حفظ شأن و جایگاه ویژه ایشان، به حتم تعداد متقاضیان حضور در این کنگره بسیار خواهد بود، به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم متقاضیان را پالایش و برترین‌های آنان را برای حضور در این کنگره انتخاب کنیم.

براساس این گزارش، چهارمین و ششمین دوره «کنگره بین‌المللی جراحی مغز و اعصاب» نیز به‌ترتیب در ایتالیا و ترکیه برگزار می‌شود.پنجمین کنگره بین المللی فدراسیون مغز و اعصاب همزمان با هفتمین کنگره بین المللی جراحی مغز و اعصاب با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با سرپرستی پروفسور سمیعی در ۱۷ آپریل ۲۰۱۶ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. فدراسیون بین‌المللی مغز و اعصاب، موسسه علمی هانوفر و همچنین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی تهران از دیگر حامیان برگزاری این کنگره به‌شمار می‌روند

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 21 ارديبهشت 1394 ، 18:26)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس