همایش ملی «تولیدات ارگانیک دام، طیور و آبزیان»

ایران کنفرانس

همایش ملی «تولیدات ارگانیک دام، طیور و آبزیان»

همایش ملی «تولیدات ارگانیک دام، طیور و آبزیان» همراه با بورس ایده و فن بازار، 11 و 12 شهریورماه امسال به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، این همایش و فن بازار ویژه در موضوعات مرتبط با محصولات ارگانیک توسط دانشگاه گیلان و با همکاری پارک علم و فناوری گیلان برگزار می‌شود.

راهکارهای تولید فرآورده‌های ارگانیک در دام، طیور، آبزیان و حشرات اقتصادی (گوشت، شیر، تخم مرغ، عسل و ...)، غذای دام ارگانیک (کنسانتره، علوفه، گیاهان تراریخته و...)، سلامتی دام و محصولات دامی ارگانیک، باقیمانده مواد شیمیایی، دارویی در تولیدات دامی و شیلاتی ژنتیک و اصلاح نژاد دام، طیور و آبزیان و تولیدات ارگانیک، معیارها و روش‌های تشخیص در تولیدات دامی سالم (روش‌های آزمایشگاهی، فناوری‌های جدید و...)، فرآوری محصولات دامی و شیلاتی ارگانیک، ارزش گذاری اقتصادی محصولات ارگانیک و سنجش تقاضای بازار محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.

همچنین برگزاری سخنرانی ویژه، نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های جنبی این همایش است.

به گفته مسئولین برگزاری این فن بازار، شرکت کنندگان در فن بازار گیلان باید به موارد «طراحی مهندسی و با نمونه سازی انجام شده باشد»، «مجوزهای مورد نیاز موجود بوده یا اینکه اخذ آن در کوتاه‌ترین زمان میسر باشد»، «طرح کسب و کار و ترجیحا گزارش امکان سنجی فنی، مالی و اقتصادی آن مهیا باشد»، «ارائه محصول یا خدمات مبتنی بر فناوری در نمایشگاه میسر باشد»، «سطح فناوری در گروه حداقل تکنولوژی متوسط و ترجیحا بالا باشد» و «همچنین محصولات پیشنهادی در فن بازار باید دارای ویژگی‌های مواد ارگانیک (مطابق ضوابط بین‌المللی) باشند» توجه کنند.

بر اساس این گزارش، فن بازار به معنای بازار فناوری، یعنی محلی برای مبادلات تکنولوژی است، در بازار فناوری نیز فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، «کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» را دارند.

با گسترش روزافزون اهمیت فن‌بازارها در دنیا بعنوان یک ابزار قدرتمند توسعه و تبادل فناوری، ایده ایجاد فن‌بازار در ایران در سال1381 شکل گرفت.

در حال حاضر، فن‌بازار ملی ایران، بزرگترین و منسجم‌ترین تشکیلات مرتبط با فن‌بازار در ایران است. این مرکز که توسط پارک فناوری پردیس تأسیس شده است، تاکنون اقدامات مختلفی مانند راه‌اندازی بانک اطلاعات مرجع فناوری، برگزاری جشنواره ملی فناوری و... را انجام داده و هر ساله نمایشگاه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌کند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 27 مرداد 1394 ، 14:54)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس