ثبت‌نام «نهمین همایش ملی نخبگان فردا» آغاز شد

ایران کنفرانس

ثبت‌نام «نهمین همایش ملی نخبگان فردا» آغاز شد

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان در «نهمین همایش ملی نخبگان فردا» خبر داد و گفت: این همایش ۲۱ تا ۲۳ مهرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز کرمی از آغاز ثبت‌نام متقاضیان حضور در نهمین «همایش ملی نخبگان فردا» خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های جدید، تنها افرادی می‌توانند در این همایش ثبت نام و شرکت کنند که طبق آیین‌نامه‌های جدید بنیاد مستعدبرتر محسوب می‌شوند.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان در تلاش است برای هر یک از اجتماعات نخبگانی مانند اجتماع نخبگان، مخترعان، هنرمندان و غیره برنامه‌های متناسب با نیازها و فعالیت‌های آن اجتماع را طراحی و اجرا کند.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: به عنوان نمونه جشنواره اختراعات منطقه‌ای رویش مختص فضای فعالیت مخترعان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که در طول سال و در استان های مختلف در حال برگزاری است.

کرمی گفت: در نهمین همایش سالانه نخبگان فردا نیز جامعه هدف بنیاد نفرات‌برتر آزمون‌های سراسری، برگزیدگان المپیادهای علمی و مستعدان‌برتر دانشگاهی هستند؛ به همین دلیل برنامه‌ها مطابق با اهداف تعیین شده در این حوزه طراحی شده است.

وی با بیان اینکه از طریق ارسال پیامک و ایمیل از ۳۲۰۰ مستعدبرتر برای حضور در این همایش دعوت شده است، افزود: این افراد می‌توانند پس از دریافت ایمیل و یا پیامک با مراجعه به سامانه همایش مندرج در سایت بنیاد ملی نخبگان به آدرس ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان افزود: در سایت الکترونیکی Hamayesh.bmn.ir برای مدعوین شهرستانی نیز بخش اسکان در سامانه تعبیه شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده است که افراد در صورت عدم‌دریافت پیامک و یا ایمیل، نمی‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه همچون دوره های گذشته تعدادی از وزراء، نمایندگان مجلس، مسئولان اجرایی، روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیز در مراسم افتتاحیه و اختتامیه حضور خواهند داشت، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مانند سال قبل دیدار و بهره مندی از فرمایشات و ارشادات رهبر فرزانه انقلاب و ریاست محترم جمهوری از برنامه های اصلی این همایش است.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه پنل‌هایی برای معرفی و تشویق افراد به کار گروهی در محل برگزاری این همایش وجود خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بند ۵-۱-۳ سند راهبردی کشور در امور نخبگان بر ضرورت فعالیت‌گروهی تأکید دارد و برای کارگروهی بیش از فعالیت فردی ارزش قائل است، به همین دلیل علاوه بر حضور انجمن‌های علمی‌برتر، شرکت‌های دانش‌بنیان متشکل از حلقه‌های دانشجویی نیز در این همایش غرفه خواهند داشت.

کرمی خاطرنشان کرد: در طول این دو روز مستعدان‌برتر می‌توانند با حضور در این غرفه‌ها با چالش‌ها، دغدغه‌ها و مسائل حقوقی کارگروهی آشنا و کسب و کارهای نوین و شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها آشنا شوند.

وی گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی و استفاده از ظرفیت گردشگری آن نهاد، در روز سوم همایش بازدیدهایی از مراکز علمی، تحقیقاتی و فرهنگی مانند برج میلاد، باغ گیاه‌شناسی، باغ پرندگان، مپنا، رویان و کارگاه‌های ساخت مترو برای مستعدان‌برتر در نظر گرفته شده است.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان عنوان کرد: لیست این بازدیدها نیز برای نام‌نویسی متقاضیان از ۱۵ شهریور در سامانه همایش قرار می‌گیرد.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 19 شهریور 1394 ، 15:46)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس