کنگره بین‌المللی "تاریخ اقتصادی تبریز" در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

کنگره بین‌المللی "تاریخ اقتصادی تبریز" در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

دانشگاه تبریز در نظر دارد با همکاری دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی پژوهشی داخل و خارج از کشور «کنگره بین‌المللی تاریخ اقتصادی تبریز» را در اردیبهشت ماه 1395برگزار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، هدف از برگزاری این کنگره، بررسی روند تاریخی جریانات اقتصادی تاثیرگذار بر موقعیت اقتصادی شهر تبریز در گذشته، حال و چشم انداز آتی است تا بر اساس آن راهکارهای مناسب جهت ارتقای جایگاه اقتصادی شهر تبریز و ایفای نقش ارزنده آن در تحولات اقتصادی بین‌المللی، کشوری و منطقه‌ای ارائه شود.

تاریخ، اقتصاد و توسعه (مطالعه تاریخ اقتصادی تبریز و نقش آن در توسعه کشور)، تاریخ اخلاق و فرهنگ اقتصادی تبریز (فرهنگ کار، سخت کوشی، پس انداز، میانه روی)، تاریخ اقتصاد تجاری، کشاورزی و صنعتی تبریز و تاریخ نهاد­ها، موسسات، اقشار و طبقات اقتصادی تبریز از جمله محورهای اصلی این کنگره اعلام شده است.

نقش زنان در تاریخ اقتصادی تبریز، نقش ایلات و عشایر در تاریخ اقتصادی تبریز، نقش طبقه متوسط شهری در تاریخ اقتصادی تبریز و تبیین اسناد تاریخی – اقتصادی مرتبط با محورهای کنگره از دیگر موضوعات ویژه این کنگره است.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات بر اساس این محورها تا 15 آبان ماه 1394 برابر با ششم نوامبر 2015 خواهد بود.

گفتنی است، تمامی مقالات واصله پس از طی فرایند داوری و تایید اعتبار علمی توسط اعضای کمیته علمی در یک یا چند بخش از زیر مجموعه‌های کنگره (یعنی خلاصه مقالات، مجموعه مقالات، مجلات علمی پژوهشی دانشگاه) منتشر خواهد شد.

همچنین مقالات دارای اعتبار علمی در ویژه نامه‌ مجله علمی پژوهشی تاریخ نامه ایران بعد از اسلام به چاپ خواهد رسید.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 22 مهر 1394 ، 05:28)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس