همایش ملی ریاضی در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی آغازبه کار کرد

ایران کنفررانس

همایش ملی ریاضی در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی آغازبه کار کرد

تبریز - هفتمین همایش ملی ریاضی در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این همایش در محورهای آنالیز، جبر، هندسه و توپولوژی، ترکیبات و نظریه گراف، معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیک، آنالیز عددی، تحقیق در عملیات، آموزش ریاضی و تاریخ ریاضی، آمار و نظریه احتمال و علوم کامپیوتر امروز و فردا ششم و هفتم آبان ماه جاری در دانشگاه پیام نور مرکز تبریز برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ملی ریاضی در مراسم افتتاحیه این همایش اظهار داشت: برای این همایش ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که از این تعداد بنابه ارزیابی داوران ۱۱۰ مقاله و ۷۰ پوستر به مرحله ارائه برگزیده شده اند.

محمد چایچی با اشاره به اینکه دانش‌ آموزان دیپلم تمایلی برای حضور در رشته‌ های ریاضی ندارند، افزود: امیدواریم اساتید برجسته ریاضی راهکاری برای بهبود روش ‌های آموزشی و جذب دانشجویان برای این رشته چاره ای بیندیشند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه هفتمین همایش ملی ریاضی در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی گفت: هفتمین همایش ملی ریاضی در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی باهدف به اشتراک گذاشتن دانش بین اساتید و دانشجویان برگزار می شود.

مجید واحدی با بیان اینکه گروه ریاضی این دانشگاه یکی از گروه های فعال است، افزود: دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ۳۵ هزار دانشجو دارد که در ۱۲۰ رشته کارشناسی و ۵۰ رشته تحصیلات تکمیلی در ۳۱ مرکز و واحد این دانشگاه در استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی یکی از دانشگاه های پویا و فعال استان است، ادامه داد: این دانشگاه تلاش می کند با ارتقای کیفیت آموزشی وظایف محوله از طرف سازمان مرکزی پیام نور کشور را به خوبی انجام دهد.

واحدی سپس در خصوص هفتمین همایش ملی ریاضی که در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد، گفت: ایده ها و مقالات جدیدی در این همایش ارائه خواهد شد که باعث ارتقای علوم ریاضی بین دانشجویان خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه به اشتراک گذاشتن ایده ها و طرح ها یکی مزیت است که می تواند برکات و آثار مفیدی داشته باشد، افزود: این همایش ها گام مهمی در جهت توسعه و پیشرفت کشور به حساب می آیند.

لازم به ذکر است که مجموعه مقالات این همایش در دو قسمت لاتین و فارسی در وب سایت همایش قرار گرفته است و همچنین مقالات این همایش در سایت ISC نیز قرار گرفته است.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 8 آبان 1394 ، 18:06)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس