دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت برگزار شد

ایران کنفرانس

دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت برگزار شد

رئیس دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت با اشاره به این که زخم و ترمیم بافت موجب تحمیل هزینه‌های گزافی به بیماران و خانواده‌های آنها شده است، گفت: در حال حاضر حوزه‌های تخصصی برای زخم پای افراد دیابتی در کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین بختو در مراسم افتتاحیه دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت که امروز ششم آبان ماه در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد آغاز به کار کرد، گفت: هم اکنون در حوزه زخم مزمن پای دیابتی متخصصان مختلف جراحی، غدد و خون درگیر آن هستند و به برنامه‌ریزی و مدیریت تشخیصی، درمانی و بازتوانی مبتلایان کمک می‌کنند و تغذیه آنها را تحت نظر می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های تخصصی برای زخم پای افراد دیابتی در کشور وجود ندارد، یادآور شد: برای درمان و رسیدگی به این معضل مراکز درمانی مختلفی اعم از دولتی، دانشگاهی و تخصصی به صورت پراکنده در کشور وجود دارد که هر یک از این ارگان‌ها از منظری خاص به آن می‌نگرند و بر اساس آن خدماتی ارائه می‌دهند.

رییس دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره‌ها سبب می‌شود که افراد متخصص در این زمینه از بسیاری از کشورها در این محفل حضور به هم رسانند و آخرین اطلاعات در این زمینه را با یکدیگر مبادله کنند و از به روزترین اطلاعات یکدیگر بهره‌مند شوند.

بختو اظهار امیدواری کرد با تشکیل هسته‌های علمی - پژوهشی و درمانی چند تخصصی موثر در جای جای کشور پهناور ایران بتوانیم به کاهش آمار مرگ و میر ناشی از زخم‌های مزمن کمکی هر چند اندک داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: با برگزاری دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت به همت جهادگران علوم پزشکی تهران و با مشارکت و همراهی مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر مجامع علمی کشور دومین کنگره ترمیم و زخم بافت که هم‌اکنون در حال برگزاری است، در تلاش هستیم که تمامی خدمات و پژوهش‌ها را بتوانیم به صورت یک جا و به شکل بسته‌ای کامل شامل بخش‌های درمانی و بازتوانی به مبتلایان ارائه دهیم.

بر اساس این گزارش، دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت امروز ششم آبان ماه در سالن غرضی بیمارستان میلاد آغاز به کار کرد و تا روز هشتم آبان ماه ادامه دارد.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 8 آبان 1394 ، 18:05)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس