نخستین همایش بین المللی ژئودینامیک شرق ایران در بیرجند آغاز شد

ایران کنفرانس

نخستین همایش بین المللی ژئودینامیک شرق ایران در بیرجند آغاز شد

دبیر همایش بین‎المللی ژئودینامیک شرق ایران در حاشیه مراسم آغازین این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش به مدت چهار روز در دانشگاه بیرجند با همکاری دو دانشگاه
'پیر و ماری کوری' و استراسبورگ فرانسه و نیز سازمان زمین‎شناسی کشور ادامه دارد.
محمود رضا هیهات افزود: در این همایش 25 میهمان خارجی از کشورهای انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان، چین، دانمارک، تایوان،ترکیه و سوئیس و 50 میهمان داخلی حضور دارند و نیز پروفسور خطیب و زرین کوب از طرف دانشگاه بیرجند به ارائه مقاله و سخنرانی می‎پردازند.
وی یادآور شد: از گذشته تاکنون گروه زمین‎شناسی دانشگاه بیرجند فعالیت‎های مشترکی با دیگر دانشگاه های کشور و دانشگاه‎های فرانسه، سوئیس و ایتالیا دارد که این فعالیت ها در قالب تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان دکترا انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه از سال 2006 گروه زمین‎شناسی بیرجند با دانشگاه های فرانسه، ایتالیا و تایوان تفاهم‎نامه تبادل اطلاعات و طرح های پژوهشی مشترک امضاء کردند، افزود: در این همایش تخصصی، مباحث علوم زمین مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.
وی ادامه داد: همچنین در این همایش 10 مقاله و 12 پوستر از تحقیقات و پژوهش 10 ساله پژوهشگران در رابطه با علوم زمین در شرق کشور ارائه می شود.
دبیر همایش بین‎المللی ژئودینامیک شرق ایران با اشاره به اینکه سطح مقالات در سطح اساتید و دانشجویان دکترا است، گفت: ارائه مقالات بصورت علمی با انجام سفر به اطراف بیرجند از برنامه های این همایش طی سه روز آینده است.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 15 آبان 1394 ، 07:46)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس