نخستین کنگره ملی طب فراگیر در سرطان برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین کنگره ملی طب فراگیر در سرطان برگزار می‌شود

رییس نخستین همایش ملی طب فراگیر در سرطان گفت: نخستین "کنگره ملی طب فراگیر در سرطان، طب مکمل و طب رایج (همگرایی و هم افزایی)" از سوی پژوهشکده سرطان پستان جهاد دانشگاهی و با هدف ایجاد همگرایی و هم افزایی بین رشته‌های مختلف طب رایج و مکمل در جهت بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان و همچنین شناسایی و معرفی پتانسیل‌های موجود در این طب در امر درمان کنترل سرطان برگزار می‌شود.

دکتر کیوان مجیدزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، گفت: پس از راه‌اندازی و آغاز فعالیت‌های گروه پژوهشی طب مکمل و جایگزین در سرطان پژوهشکده، همایش ملی طب فراگیر در سرطان، طب مکمل و طب رایج (هم گرایی و هم افزایی) با شعار" ارتقاء کیفیت زندگی بیماران " در تاریخ 14 تا 16 بهمن ماه سال جاری 1394 در محل تالار امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

رییس نخستین همایش ملی طب فراگیر در سرطان با تاکید بر این نکته که طب مکمل و جایگزین نیاز به ساماندهی جدی دارد، گفت: بسیاری از حوزه‌ها در بحث طب فراگیر در هاله ابهام هستند و بسیاری دیگر مغفول مانده‌اند در حالی که پتانسیل‌های ویژه‌ای در این خصوص در کشور وجود دارد که می‌بایستی شناسایی شود.

وی تاکید کرد: وظیفه داریم نقش خود را قدم به قدم در مسیر ساماندهی این مقوله ایفا کنیم. اولین قدم در این مسیر شناسایی جامعه هدف است لذا باید در قالب این کنگره پتانسیل‌های موجود طب سنتی و مکمل را گونه شناسی، معرفی و ثبت کنیم تا بتوانیم این حوزه را از مواردی که باعث سوء‌استفاده می‌شود پاک سازی کنیم.

مجیدزاده تصریح کرد: رسالت ما در برگزاری این همایش و انجام این مسیر معرفی روش ها و پتانسیل‌های صحیح، علمی و سالم به جامعه و مردم است.

وی با اشاره به این نکته که برگزاری کنگره مذکور در راستی آزمایی و شناسایی ایجاد فضای علمی و بررسی علمی پتانسیل و روش‌ها کمک می‌کند، گفت: برگزاری این همایش و انجام این مسیر معرفی روش‌ها و پتانسیل صحیح، علمی و سالم جامعه و مردم است.

مجیدزاده ادامه داد: ظرفیت‌ها و تدابیر جدی لازم است تا در این زمینه پیش رویم و در این راه نباید از مشورت پیشکسوتان بزرگواری از جمله علما و مسئولان سیاسی اجتماعی که در این خصوص تجربه بیشتری دارند غافل بمانیم.

رییس نخستین همایش ملی طب فراگیر در سرطان درباره محورهای مورد بحث در این همایش گفت: طب ایرانی در سرطان، گیاهان دارویی و موارد طبیعی، اخلاق پزشکی در سرطان، مکاتب طبی مکمل رایج جهان در سرطان، تغذیه و رژیم درمانی در سرطان، طب تسکینی در سرطان، بیوالکترومغناطیس و صوت در سرطان از جمله محورهای مورد بحث در این همایش است که با حضور و همکاری پیشکسوتان و برترین‌های کشور در این حوزه برگزار خواهد شد و از همکاری سایر صاحبنظران در این خصوص به ویژه حوزه های پزشکی، فنی مهندسی و علوم انسانی استقبال می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی پایگاه پژوهشکده سرطان پستان جهاد دانشگاهی: www.ibcrc.ir/iocongress مراجعه کنند.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 20 آبان 1394 ، 08:35)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس