کنگره بازشناسی تاثیر سبک زندگی در کاهش دیابت برگزار می شود

ایران کنفرانس

کنگره بازشناسی تاثیر سبک زندگی در کاهش دیابت برگزار می شود

مجید ابهری سخنگوی این کنگره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این نشست که به مناسبت روز جهانی دیابت و با هدف بازشناسی تاثیر سبک زندگی در کاهش بیماری دیابت و روش های پیشگیری و درمان این بیماری برگزار می شود، پزشکان متخصص، اساتید برجسته دانشگاه و مدیران صنایع غذایی سالم، به طرح نظرات کارشناسی خود می پردازند.
دیابت یا بیماری قند، یک نوع اختلال در سوخت و ساز بدن است که در نتیجه آن توانایی تولید انسولین در بدن فرد مبتلا به این بیماری از بین رفته یا بدن در برابر انسولین مقاوم شده و نمی تواند عملکرد طبیعی خود را انجام دهد.این بیماری به عنوان پرهزینه ترین بیماری غددی در جهان شناخته شده است.
براساس گزارش تارنمای بنیاد بین المللی «پیشگیری و کنترل دیابت» حدود 4 میلیون ایرانی به این بیماری مبتلا هستند که نیمی از آنها از وضعیت بیماری خود بی خبرند.دیابت هر سال سبب مرگ بیش از 5 میلیون نفر در جهان می شود و هزینه درمان دیابت و عوارض آن بیش از 550میلیارد دلار در سال است.
23 آبان ماه هر سال برابر با 14 نوامبر، روز جهانی دیابت نام گذاری شده و شعار روز این روز نیز مراقبت در قبال دیابت برای همه است.در ایران انجمن دیابت (ادا) نیز در سال 1369 با هدف ارایه برنامه های آموزشی و افزایش آگاهی جامعه نسبت به بیماری دیابت تاسیس شد.
کنگره بازشناسی تاثیر سبک زندگی در کاهش بیماری دیابت از ساعت 14 تا 20 روز شنبه در سلامتکده «حیدربابا» واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان گلستان شرقی، کوچه صدف برگزار می شود.روزهای 24 و 25 آبان نیز نمایشگاه مواد غذایی سالم برای بیماران دیابتی در همین مکان برگزار می شود.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 24 آبان 1394 ، 14:42)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس