هفدهمین همایش انجمن آسیب شناسی و طب آزمایشگاه برگزار می شود

ایران کنفرانس

هفدهمین همایش انجمن آسیب شناسی و طب آزمایشگاه برگزار می شود

به گزارش ایرنا از انجمن آسیب شناسی و طب آزمایشگاه، حسین دار آفرین دبیر اجرایی هفدهمین همایش سالانه انجمن آسیب شناسی و طب آزمایشگاه، گفت: همایش سالانه آسیب شناسی و طب آزمایشگاه یکی از مهم ترین گردهمایی های جامعه آزمایشگاهی کشور محسوب می شود. در هر همایش تلاش می شود تازه ترین های پاتولوژی از طریق خبره ترین استادان در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد.
وی اظهار کرد: به طورکلی هدف از برگزاری همایش های علمی در میان گذاشتن تازه های آن علم با دیگر محققان و دانش پژوهان است و اصولاً فضای همایش های علمی فضای مناسبی برای تعامل و آشنایی با استادان و تجربه های آن هاست.
دارآفرین گفت: از آنجا که علم پاتولوژی بسیار گسترده و به لطف پیشرفت علم مدام در حال بروز شدن است، حضور در این همایش می تواند برای متخصصان امر بسیار مفید باشد. پاتولوژی یک علم میان رشته ای است و در این همایش مقالات و پژوهش های جدید در زمینه های مختلف علوم پایه و پزشکی ارائه می شود.
وی با اشاره به این که یکی از اهداف همایش بررسی چالش های صنفی است، عنوان کرد: مشکلاتی از قبیل شرایط و ضوابط طرح تحول نظام سلامت، مشکلات حقوقی که بعضی همکاران با آن ها مواجه هستند، مباحث مربوط به تعرفه، مشکلات پزشکان جوانی که تازه فارغ التحصیل شده اند و البته پیگیری حضور رشته های مختلف جهت تصدی فنی آزمایشگاه بررسی خواهد شد. انجمن آسیب شناسی در کنار موضوعات علمی پیگیر شرایط صنفی متخصصان پاتولوژی است.
دبیر اجرایی هفدهمین همایش سالانه انجمن آسیب شناسی و طب آزمایشگاه درباره نحوه ثبت نام و اخذ امتیاز از همایش توضیح داد که طبق روال چند سال اخیر ثبت نام در تمام برنامه های آموزش مداوم منوط به ثبت نام و استفاده از سامانه آموزش مداوم www.ircme.ir است. اخذ امتیاز هم از طریق سامانه آموزش مداوم انجام می شود و همکاران هیچ گونه گواهی دستی دریافت نخواهند کرد.
دارآفرین افزود: با توجه به بخشنامه اخیر وزارت بهداشت مبنی بر این که هر فرد در یک روز تنها امکان شرکت در یک برنامه را دارد، انجمن تمام تلاش خود را کرد تا بیشترین امتیاز را برای همکاران لحاظ کند در نتیجه امتیاز شرکت در همایش به 17 امتیاز افزایش پیدا کرد.
هفدهمین همایش سالانه آسیب شناسی و طب آزمایشگاه از روز چهارشنبه چهارم تا ششم آذرماه با موضوع تازه های پاتولوژی و با حضور 9 سخنران از آمریکا، آلمان و اتریش در سالن همایش های هفدهمین همایش سالانه انجمن آسیب شناسی و طب آزمایشگاه برگزار می شود.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 5 آذر 1394 ، 07:59)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس