برگزاری همایش ملی "محصولات تراریخته" در دانشگاه رامین خوزستان

ایران کنفرانس

برگزاری همایش ملی "محصولات تراریخته" در دانشگاه رامین خوزستان

همایش ملی "محصولات تراریخته در خدمت تولید غذای سالم، حفاظت از محیط‌ زیست و توسعه پایدار"، 20 آبان‌ ماه در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان برگزار می‌شود.

دکتر منصور غنیان دبیر علمی همایش و مدیر پژوهشی دانشگاه رامین خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش یک روزه 20 آبان‌ماه با همکاری انجمن ایمنی زیستی ایران برگزار خواهد شد؛ فراخوان همایش نیز به‌زودی منتشر می‌شود. این همایش ملی است و از تمام نقاط کشور مقاله پذیرفته می‌شود.

وی با بیان این‌ که تولیدات تراریخته در دنیا موضوع بسیار مهم و قابل توجهی است که باید به آن پرداخته شود، گفت: اجازه ورود چنین محصولاتی به چرخه غذایی کشور و آینده غذای مردم با توجه به استراتژی افزایش جمعیت که اکنون در این‌باره صحبت‌ها زیاد است در گرو تصمیمات مهمی است که اکنون باید گرفته شود.

دبیر علمی همایش "محصولات تراریخته در خدمت تولید غذای سالم، حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار" ادامه داد: حساسیت‌های محصولات تراریخته نیز باید از جوانب بهداشتی، زیست‌محیطی، اقتصادی و ... در مجامع علمی بررسی شود؛ در همین راستا دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان اقدام به برگزاری این همایش کرده است.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 3 تیر 1395 ، 17:56)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس