کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان 20 تیر برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان 20 تیر برگزار می‌شود

اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری 20 تیر برگزاری می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پورتال کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و و موسسات دانش‌بنیان، اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان با کمک استادان مرتبط بازاریابی و سخنرانان برجسته خارجی و با هدف توسعه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

این کنفرانس از سوی انجمن تحقیقات بازاریابی ایران، انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری۲۰ تیر در وزارت کار برگزار می‌شود.

اهمیت پژوهش بازار در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، نقش پژوهش‌های سندیکایی به عنوان راهکاری برای دستیابی به اطلاعات بازار با کاهش هزینه‌ها، ارائه تجارب شرکت‌ها در بازاریابی و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، پژوهش‌های بازاریابی بین‌الملل و نقش آن در توسعه صادرات با محوریت صنایع دانش‌بنیان، تاثیر مطالعات بازار بر فرآیند توسعه محصول (از ایده تا بازار)، روش‌های تست ایده و نوآوری‌ها پیش از ورود به بازار و بازاریابی نوآوری‌ها پس از تست ایده و شناخت دیدگاه های مصرف کنندگان برای خلق ارزش  و تعریف منافع کارکردی و احساسی براساس نوآوری های محصول از جمله محورهای این کنفرانس است.

 

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، کسب‌وکارهای فعال در پارک‌های علم و فناوری، کارشناسان حوزه بین‌الملل و شرکت‌های تحقیقات بازاریابی در این همایش با ایجاد فرصت بهره‌مندی از تجارب مشاوران بین‌المللی در حوزه بازاریابی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان زمینه‌ساز توسعه صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان برای کشور می‌شود.

همچنین به شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در این کنفرانس 70 درصد تخفیف داده می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس