چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری،دانشگاه شهید بهشتی

ایران کنفرانس

چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری،دانشگاه شهید بهشتی

چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری به عنوان بزرگترین ، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی سالانه علمی ، پژوهشی  و اجرایی حوزه عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور ایران در تاریخ 7 الی 9 دی ماه امسال با شرکت بیش از 3500 نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهيان، صاحب نظران، سياستگزاران و مديران، دانشجویان ، سازمانهاي ذي ربط و علاقه مند، مهندسين مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌گردد. این کنگره در نظر دارد با معرفي توان علمي و كاربردي براي ارتقای سطح كيفي معماری، سازه و توسعه هاي شهري و همچنين بررسي نيازمندي و ضرورت‌هاي آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسايي نگرش‌ها، تجربيات نوين و تحليل ابعاد نظري و كاربردي توسعه شهری، به تحليل ،آموزش و پژوهش آن بپردازد.

‌اين كنگره باشعار «توسعه شهری راهی به سوی توسعه آینده »  فرصتي بی نظیر جهت اشتراک گزاری برترین تجربیات و یافته های نوین علمی و اجرایی و همچنین گردهمايي صاحبنظران، متخصصان وانديشمندان درحوزه معماري، عمران وتوسعه شهری است. با توجه به اعلام دبیرخانه کنگره ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارایه دستاوردهاي نوین پژوهشي واجرایی بين انديشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمينه عمران ، معماری ، توسعه شهری ومحیط زیست کشور و جهان مهمترین هدف برگزاری این کنگره با حضور اساتید برجسته بین المللی به خصوص از کشور ایتالیا می باشد.

این کنگره تنها کنگره معتبر عرصه عمران ، معماری و شهرسازی می باشد که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده است.شایان ذکر است طبق قوانین جدید وزارت علوم  تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.

محورهای اصلی کنگره عبارت اند از: مهندسی عمران و توسعه پایدار،  سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ای، مهندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی ترافیک ، حمل و نقل و زیرساخت‌های شهری، مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری،مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار ، منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ ، جامعه‌شناسی و روانشناسی شهری ، مرمت بافت ها و آثار تاریخی ،مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران.

علاقه مندان حداکثر تا 20 آذر ماه فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق پورتال کنگره ارسال نمایند.

نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی ، تورهای تخصصی ، کارگاه های آموزشی تخصصی وسخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای همین کنگره برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنگره فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود. برای کلیه شرکت کنندگان در کنگره گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین مقالات پذیرفته شده چهارمین کنگره در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI و ISCپشتیبان کنگره رایگان چاپ خواهند گردید.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات ، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس www.4icsau.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنگره به شماره 02188584077 تماس حاصل فرمایند.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 6 آذر 1395 ، 08:31)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس