فراخوان برگزاری اولین جشنواره ترویج علم در پایان‌نامه‌های دانشجویی

ایران کنفرانس

فراخوان برگزاری اولین جشنواره ترویج علم در پایان‌نامه‌های دانشجویی

دکتر اکرم قدیمی، مدیرگروه پژوهشی ترویج علم مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور از برگزاری جشنواره ترویج علم در پایان‌نامه‌های دانشجویی با محوریت پایان‌نامه‌های دانشجویی به زبان ساده خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پورتال مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، مدیرگروه پژوهشی ترویج علم مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: «همه فارغ‌التحصیلان در یکی از مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در سطح کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.»

او گفت: «مهلت ارسال آثار از 10 تیر آغاز شده و تا اول مهر امسال ادامه دارد.»

قدیمی با اشاره به محورهای این جشنواره افزود: «محورهای این جشنواره شامل محیط‌زیست، آسیب‌های اجتماعی و روانی، سواد سلامت، سواد رسانه‌ای، بهبود سبک زندگی، تاریخ علم و فنّاوری، کارآفرینی و اشتغال و اقتصاد بدون نفت می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت متن، پوستر، ویدئو و نرم‌افزار ارسال کنند.»

مدیرگروه ترویج علم مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: «ارتقای فرهنگ انتقال دانش علمی در میان دانشجویان، افزایش ظرفیت‌های جامعه دانشجویی در ارتقای فرهنگ علمی کشور، معرفی پایان‌نامه‌های دانشجویی به عموم مردم به زبان ساده، تقویت زیرساخت‌های عمومی‌سازی علم میان دانشجویان و عمومی‌سازی فرهنگ پژوهش به زبان ساده در سطوح دانشگاهی برخی از اهداف این جشنواره هستند.»

فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه‌های کشور می‌توانند چکیده پایان‌نامه‌های خود را در 150 تا 300 کلمه شامل مقدمه، اهمیت مسئله، هدف، روش و دستاوردها و نیز تاییدیه استاد راهنما، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

چکیده باید برای مخاطب عام و کسانی که در رشته مورد نظر تخصص ندارند تدوین و در آن به زبانی ساده و جذاب اهمیت موضوع و یافته‌های پژوهش تشریح شده باشد.

جشنواره ترویج علم در پایان‌نامه‌های دانشجویی در هفته ترویج علم آبان 95 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره با شماره 88036144- 021 داخلی 206 تماس بگیرند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس