بانک اطلاعات طرح‌های نوآورانه راه‌اندازی می‌شود

ایران کنفرانس

بانک اطلاعات طرح‌های نوآورانه راه‌اندازی می‌شود

فن‌بازار ملی ایران با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، بانک اطلاعات طرح‌های سرمایه‌گذاری کشور را با محوریت طرح‌های نوآورانه و فناورانه راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش ایسنا، اکبر قنبرپور، رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: در مرحله نخست این طرح که به صورت آزمایشی انجام می‌شود، طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش‌بنیان نوپای ثبت‌شده در سامانه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری که در سه دسته اصلی«سخت افزارهای رایانه‌ای، برق قدرت، الکترونیک، کنترل و مخابرات؛ وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی؛ داروهای پیشرفته» قراردارند، دریافت می‌شود.

وی افزود: طرح‌های ارائه شده باید طرح اصلی شرکت و یا جزء محصولات و فناوری‌های ثبت‌شده شرکت در سامانه دانش‌بنیان بوده و ارائه کنندگان باید آمادگی ارائه طرح خود به سرمایه‌گذاران و صنعتگران به شکل مشارکت حقوقی (سهامداری/ همکاری مشترک)، واگذاری لیسانس و واگذاری قطعی و غیره را داشته باشند.

قنبرپور با اشاره به جایگاه این بانک اطلاعاتی در جذب سرمایه به حوزه دانش‌بنیان کشور اظهار کرد: شناسایی طرح‌های سرمایه‌گذاری نوآورانه و فناورانه کشور و ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه، بسترسازی برای توسعه ارتباط میان سرمایه‌گذاران و صنعتگران با صاحبان طرح‌ها و ارائه طرح‌های برتر به فعالان عرصه سرمایه‌گذاری از مهمترین اهداف این طرح است.

رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران با اشاره به اینکه برای طرح‌هایی که حائز شرایط بوده و با توجه به اولویت‌ها انتخاب شوند، طرح‌کسب و کار خلاصه تهیه خواهد شد، افزود: ارزیابی طرح‌ها و انتخاب طرح‌های واجد شرایط سرمایه‌گذاری، ایجاد دسترسی سرمایه‌گذاران به اطلاعات از طریق وب، متناظریابی (Match Making) اطلاعات طرح‌ها با حوزه علایق سرمایه‌گذاران و صنعتگران، ایجاد بسترهای برگزاری جلسات با سرمایه‌گذاران از جمله خدماتی است که برای طرح‌های منتخب در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، این طرح‌ها از طریق وبگاه فن‌بازار ملی ایران بخش طرح‌های سرمایه‌گذاری به نشانی www.investment.techmart.ir دریافت می‌شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس