تمدید مهلت ارسال مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت حسابداری علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی : اقدام و عمل

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ارسال مقالات  اولین کنفرانس بین المللی مدیریت حسابداری علوم تربیتو اقتصاد مقاومتی : اقدام و عمل

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت حسابداری علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ( IC2016) ؛ به عنوان پر استنادترین ،  بزرگترین و معتبرترین رویداد علمی فعالان عرصه علوم انسانی و اجتماعی منطقه در تاریخ 29 شهریورماه  ۱۳۹۵ با شرکت بیش از 3000 نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگزاران و مدیران، دانشجویان، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، روسای دانشگاه ها و پژوهشکده ها و موسسه ها و شرکت های علمی پژوهشی و شرکت های دانش بنیان و  متخصصان از کشورهای مختلف جهان در استان مازندران برگزار خواهد گردید.

مجید عموزاد خلیلی دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت حسابداری علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ( IC2016)  در گفتگو با خبرنگار ما گفت : با توجه به استقبال گسترده اساتید ، پژوهشگران ، کارشناسان و دانشجویان گرامی از کنفرانس و درخواست های مکرر نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات با توجه به تصمیم شورایعالی کنفرانس مهلت ارسال  اصل مقالات تا  31 مردادماه  تمدید گردید.

دبیر اجرایی کنفرانس در ادامه گفت : کلیه پژوهشگرانی که تا کنون موفق به ارسال مقالات خود نگردیده اند می توانند مقالات کامل (اصل مقاله) خود را حداکثر تا تاریخ فوق الذکر از طریق سامانه کاربران سایت ارسال نمایند.

در ادامه آقای عموزاد خلیلی دبیر اجرایی کنفرانس برگزاری این کنفرانس را فرصتی مغتنم و ذی قیمت جهت امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها و مراکزتخصصی کشور عزیزمان ایران را با سایر مراکز علمی معتبر دنیا  در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی واقدام و عمل  است دانستند.

علاقه مندان می توانند در این کنفرانس به دو حالت حضوری و یا غیر حضوری شرکت نمایند و جهت ارسال مقالات  به سایت کنفرانس به آدرس http://ic2016.ir مراجعه نمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس