مجله تخصصی تحقیقات نانوپزشکی منتشر شد

ایران کنفرانس

مجله تخصصی تحقیقات نانوپزشکی منتشر شد

مجله تخصصی و بین‌المللی تحقیقات نانوپزشکی به زبان انگلیسی اولین شماره خود را در ماه جولای 2016 منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، مجله تخصصی و بین‌المللی تحقیقات نانوپزشکی به زبان انگلیسی (Nanomedicine Research Journal) به صورت فصلنامه الکترونیکی و چاپی توسط انجمن نانوفناوری پزشکی ایران (ISNM) به چاپ می‌رسد.

در این مجله، دکتر سید مهدی رضایت سرخ‌آبادی به عنوان مدیر مسؤول، دکتر فرید عابدین درکوش به عنوان سردبیر و کامیار خوشنویسان به عنوان دبیر با مجله همکاری داشته و بصورت فصلنامه منتشر می‌شود. اعضای هیات تحریریه مجله از اساتید و محققان برجسته بین‌المللی در زمینه‌های مختلف نانو پزشکی – مهندسی بافت و طب بازساختی و... از دانشگاه‌های تراز اول دنیا بوده که از آن جمله می‌توان به دکتر سیفعلیان پروفسور دانشگاه UCL لندن انگلستان و رییس مرکز نانوتکنولوژی و طب بازساختی این دانشگاه اشاره کرد.

بر اساس اعلام ستاد ویژه توسعه نانو، تمام مقالات اصیل و مروری اعضای هیات علمی، محققان و دانشجویان در زمینه‌های پیش‌بینی و پیشگیری از بیماری‌ها، مهندسی بافت، نانوبیوسنسور، حامل‌های عامل‌دار و سیستم‌های دارورسانی هدف و حوزه‌های مرتبط به نانوپزشکی که در بخش اطلاعات مجله به طور کامل ذکر شده است، برای چاپ قابل ارسال و بررسی هستند.

مقالات چاپ شده در مجله بصورت Open Access در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان قرار می‌گیرد و تلاش شده است تا فرایند دریافت تا پذیرش مقاله با رعایت دقت در بررسی کیفیت مقاله و نوآوری، بصورت کوتاه (حداکثر دوماه) باشد.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی http://www.nanomedicine-rj.com/ مراجعه کنند.
فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

براساس آیین‌نامه ستاد ویژه توسعه نانو، در صورت چاپ مقاله علمی ـ پژوهشی در مجلات داخلی در حوزه فناوری نانو و تائید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، به آن مقاله حمایت تشویقی به مبلغ هشت میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس