اعطای فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت ویژه در حوزه دریا

ایران کنفرانس

اعطای فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت ویژه در حوزه دریا

ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنایع دانش‌بنیان دریایی با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در حوزه علوم و فناوری‌های دریایی فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت در دانشگاه‌های برتر جهان اعطا می‌کند.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی با هدف ارتقای سطح علمی، آموزشی و پژوهشی و افزایش ارتباطات بین‌المللی اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در حوزه علوم و فناوری‌های دریایی، این فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت در دانشگاه‌های برتر جهان را اعطا می‌کند. صرفا درخواست‌های مربوط به فرصت‌های مطالعاتی که در راستای نقشه راه فناوری‌های دریایی کشور باشد، می‌تواند مورد حمایت قرار گیرد.

اساتید با درجه علمی استادیار باید شرایط حداقلی همچون عضو هیأت علمی تمام‌وقت دانشگاه در گروه‌ها یا دانشکده‌های دریایی کشور با حداقل سه سال سابقه کار،  عضویت در کمیته‌های نقشه راه فناوری‌های دریایی و  داشتن حداقل پنج مقاله ISI در سه سال اخیر در مجلات مرتبط با حوزه دریا با کیفیت Q1 و یا  Q2 در زمان درخواست با حداکثر سن 40 سال را دارا باشند.

عضو هیأت علمی تمام‌وقت دانشگاه در گروه‌ها یا دانشکده‌های دریایی کشور، عضویت در کمیته‌های نقشه راه فناوری‌های دریایی و داشتن حداقل 5 مقاله ISI در سه سال اخیر در مجلات مرتبط با حوزه دریا با کیفیت Q1 در زمان درخواست با حداکثر سن 60 سال از جمله شرایط حداقلی اساتید با درجه علمی دانشیار و استاد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نحوه ارائه درخواست

دریافت و داوری درخواست‌ها به صورت دو مرحله‌ای است. در مرحله اول مدارک لازم بر اساس فراخوان‌های عمومی که در سایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی اعلام شده، دریافت می‌شود. در صورت تأیید توسط ستاد، درخواست کننده در مرحله دوم باید پذیرش از مرکز علمی مقصد و دیگر مدارک لازم را ارائه دهد تا مورد داوری نهایی قرار ‌گیرد.

اساتید برگزیده لازم است دستاوردهای علمی خود را پس از سفر در قالب تحویل یک گزارش جامع مستند به ستاد، یک سخنرانی و حداقل یک کارگاه آموزشی - پژوهشی در یکی از همایش‌ها یا کنفرانس‌های مورد تأیید ستاد ارائه دهند.

همچنین اساتید با درجه علمی دانشیار و استاد باید پس از سفر در یک مهلت 4 ماهه یک پروپوزال تحقیقاتی مشترک با دانشگاه مقصد در حوزه فناوری‌های دریایی به ستاد ارائه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس