برپایی چهلمین دوره مسابقه‌ ریاضی دانشجویی ایران با حضور 35 تیم

ایران کنفرانس

برپایی چهلمین دوره مسابقه‌ ریاضی دانشجویی ایران با حضور 35 تیم

چهلمین مسابقه ریاضی دانشجویی ایران با رقابت 35 تیم دانشجویی از بین دانشجویان نخبه ریاضی از دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران و با همکاری انجمن ریاضی کشور، 3 تا 6 شهریور ماه امسال در دانشکده ریاضی دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این مسابقه در مواد «آنالیز ریاضی و توابع مختلط»، «جبر و جبر خطی» و «ریاضیات عمومی، ریاضیات گسسته و ترکیبیات، نظریه اعداد، احتمال» برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات، یک نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان سرپرست و حداکثر پنج نفر از دانشجویان دوره کارشناسی علوم ریاضی هر دانشگاه به عنوان تیم در مسابقات شرکت دارند.

پس از پذیرش تیم‌های شرکت کننده، آزمون‌ها در روزهای 3 و 4 شهریورماه از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 13 ادامه دارد. پس از برگزاری هر آزمون، کمیته علمی و داوران این مسابقه که از نخبگان ریاضی کشور هستند، اقدام به تصحیح اوراق می‌کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران، مراسم اختتامیه و توزیع مدال‌های این مسابقه روز شنبه، ششم شهریورماه از ساعت 9 صبح در مجتمع امام خمینی (ره) با حضور مدیران ارشد وزارت علوم، دکتر سورنا ستاری معاون علمی‌و فناوری رییس‌جمهور، سفیر کشور کره جنوبی، اعضای هیات رییسه دانشگاه، هیات رییسه انجمن ریاضی ایران و چندین شخصیت علمی بارز کشور برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس