نخستین کنفرانس فیزیک و ریاضی ایران در قم برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین کنفرانس فیزیک و ریاضی ایران در قم برگزار می‌شود

دبیر کنفرانس فیزیک ریاضی در دانشگاه صنعتی قم گفت: نخستین کنفرانس فیزیک و ریاضی ایران 13 آبان ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، انوشه لطیفی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری نخستین کنفرانس فیزیک و ریاضی عنوان کرد: رشته ریاضی فیزیک یک رشته مهم در سطح جهان است و در همه کشورهای پیشرفته جهان نیز نشست‌های سالیانه برگزار می‌شود که در این ارتباط یک نشست بین‌المللی هر سه سال 1بار در سطح جهان تشکیل می‌گردد.

دبیر کنفرانس فیزیک ریاضی در دانشگاه صنعتی قم افزود: نبود این کنفرانس در ایران خلائی در فیزیک به شمار می‌رفت که با گفت و گو با انجمن فیزیک ایران خلاء برگزاری این کنفرانس به خوبی در کشور احساس شده و از ما خواسته شده تا کنفرانسی را در این زمینه برگزار نمائیم.

وی تصریح کرد: این کنفرانس یک روزه 13 آبان ماه با تلاش دانشگاه صنعتی قم برگزار خواهد شد و امیدواریم در سالهای آینده چند روزه گردد در این باره کاندیداهای برگزاری کنفرانس در سالهای آینده نیز مشخص گردیده که دانشگاه‌های کاشان، امیرکبیر تهران و شهید مدنی در آذربایجان متقاضی برگزاری در سالهای آتی هستند.

لطیفی بیان کرد: در این کنفرانس یک روزه از شخصیت‌های برجسته جهانی در ریاضی فیزیک بهره گرفته‌ایم که دو تن از دانشمندان از ایتالیا و یک اندیشمند از فرانسه دعوت شده اند.

وی گفت: همچنین در حاشیه این کنفرانس یک روزه در سازمان هواشناسی کشور در تهران یک کارگاه علمی برگزار می شود.  ما در قالب این کنفرانس و کارگاه علمی در صدد انجام یک پژوهش منسجم در مورد امواج و تاثیر امواج بر خطوط ساحلی و تاثیر باد انجام می‌گیرد.

دبیر کنفرانس فیزیک ریاضی خاطرنشان کرد: از بزرگترین دانشگاههای کشور و سراسر ایران مقالاتی دریافت کرده‌ایم که نشان از استقبال بالا از این موضوع می‌باشد.

وی در پایان  اظهار کرد: تاکنون 180 مقاله به دبیر خانه ارسال شده که با نگاه علمی به این مقالات 90 مقاله به کنفرانس راه یافته است و مقالات بارها مورد داوری قرار گرفته است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس