زنجان، میزبان همایش زیست‌شناسی سلول سرطانی

ایران کنفرانس

زنجان، میزبان همایش زیست‌شناسی سلول سرطانی

رییس دانشکده علوم زیستی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اظهار کرد: همایش زیست‌شناسی سلول سرطانی (Cancer Cell Biology) آبان‌ ماه امسال در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار می‌شود.

لیلا حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از برگزاری همایش زیست شناسی سلول سرطانی (Cancer Cell Biology) در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان خبر داد.

وی گفت: دانشکده علوم زیستی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان این همایش را در تاریخ 20 و 21 آبان ماه امسال برگزار می‌کند.

این مسئول افزود: این همایش در راستای همایش‌های سالیانه دانشکده علوم زیستی بوده و با سخنرانی اساتید صاحب‌نظر داخلی و خارجی و شرکت پژوهشگران از سراسر کشور برپا خواهد شد.

رییس دانشکده علوم زیستی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اظهار کرد: از اهداف این همایش می‌توان به فراهم آوردن محیطی مناسب برای بحث و تبادل نظر علمی با گردهم آوردن پژوهشگران برجسته در زمینه بیماری سرطان با رویکرد علوم سلولی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: روش‌های مرسوم و غیرمرسوم در درمان سرطان، سلول بنیادی سرطانی، ارگانوئید و کشت سه بعدی سلول در مطالعه سرطان، ویرایش و تصحیح ژنوم در درمان سرطان و مدلسازی ریاضی در مطالعه سلول سرطانی از جمله سخنرانی‌ها و موضوعات این همایش هستند.

این مسؤول تصریح کرد: طراحی هدفمند دارو، توسعه و رهایش آن در درمان سرطان، رویکردهای غیرتهاجمی در تشخیص و درمان سرطان از جمله دیگر موضوعات و محورهای این همایش به شمار می‌روند.

حسنی اظهار کرد: دانشجویان و دانشگاهیان علاقمند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://iasbs.ac.ir/seminar/bio/biosymp/2016/ مراجعه کنند. هم‌چنین در صورتی که ظرفیت حضوری ثبت نام تکمیل شود، امکان ارائه غیرحضوری در این همایش نیز فراهم شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس