برگزاری دوازدهمین سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر در دانشگاه آزاد اسلامی

ایران کنفرانس

برگزاری دوازدهمین سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر در دانشگاه آزاد اسلامی

دبیر علمی دوازدهمین سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر از برگزاری این همایش در روز پنج شنبه (13 آبان) خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر مهدی نکومنش، دبیر علمی سمینار بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمر درباره این سمینار گفت: «سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر از سال 68 شروع به کار کرد، که امسال دوازدهمین دوره آن در سازمان مرکزی دانشگاه‌ آزاد اسلامی برگزار می‌شود.»

دبیر علمی سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر افزود: «این سمینار با حضور دانشمندان، استادان و دانشجویان سراسر کشور و به ریاست دکتر حمید میرزاده در روز پنج شنبه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.»

او ادامه داد: «سمینار ISPST2016”" سمیناری علمی است. سعی شده تا در این مراسم دستاوردهای دو سال گذشته دانشمندان، استادان و دانشجویان در زمینه‌های مختلف پلیمری را بخوبی منعکس و معرفی کنیم.»

نکومنش به مقالات ارسالی در این همایش اشاره کرد و گفت: «برای این دوره از همایش 14 موضوع پلمیری مشخص و بیش از 700 مقاله ارسال که از میان آنها حدود 140 مقاله انتخاب شد که در سه روز همایش به صورت شفاهی در 4 سالن ارائه خواهد شد.»

دبیر علمی سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر افزود: «بازدید از پوسترها و نمایشگاه‌های علمی از دیگر برنامه‌های این سمینار است. همچنین مقالاتی توسط دانشجویان برای آمادگی حضور آنها در مجامع بین‌المللی ارائه خواهد شد.»

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس