برگزاری اولین کنگره بین‌المللی یوسرن

ایران کنفرانس

برگزاری اولین کنگره بین‌المللی یوسرن

دبیر اولین کنگره بین‌المللی شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی (یوسرن) در یک نشست خبری از برگزاری این کنگره خبر داد و در این باره گفت: در این کنگره که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و کمیسیون ملی یونسکو برگزار می‌شود، 14 دانشمند یک درصد برتر خارج از کشور و 20 نفر از دانشمندان یک درصد داخل کشور حضور خواهند یافت.

رضایی با بیان اینکه این محققان از حوزه‌های علمی چون علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، علوم پایه، علوم پزشکی و علوم اجتماعی هستند، ادامه داد: در این کنگره 18 سخنرانی از سوی دانشمندان یک درصد دنیا  ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله سخنرانان در این کنگره دکتر جان گوردون از انگلستان و برنده جایزه نوبل سال 2012 است. موضوع سخنرانی وی در خصوص  چگونگی برنامه‌نویسی برای سلول‌ها به منظور کاربرد در درمان بیماری‌ها است.

وی با اشاره به حضور دکتر فرانسیس کوکا از کشور ایتالیا در این کنگره یادآور شد: وی درخصوص تکامل و قومیت‌ها و ژنتیک انسانی سخنرانی می‌کند. علاوه بر آن دکتر تامسین ادواردز از انگلستان در زمینه تغییرات جوی و تاثیر آن بر زندگی مطالبی را ارائه خواهد کرد.

دبیر این کنگره همچنین با اشاره به حضور دکتر بهرام مبشر از آمریکا در این کنگره یادآور شد: وی درخصوص حیات در کُرات دیگر و دکتر جمشید آقایی درخصوص انرژی‌های تجدیدپذیر سخنرانی خواهند کرد.

به گفته عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی تهران، الکساندر لیماز از هلند درخصوص نگرش و تازه‌های مغز انسان، اولاف استو از دانشمندان یک درصد آمریکا در خصوص علوم اعصاب و تازه‌های آن، مایکل شرایبر (Michael Schreiber) از آلمان در خصوص اندازه‌گیری‌های علمی، دکتر مرتضی محمودی از دانشگاه هاروارد در خصوص آینده نانوپزشکی و تاثیر کار گروهی در آن و دکتر چن (Guanrong Chen ) از کشور چین در خصوص فعالیت‌های شبکه‌ای علمی بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

اعطای جایزه یوسرن به 5 دانشمند

دبیر اولین کنگره بین‌المللی شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی (یوسرن) با اشاره به جزئیات برنامه‌های این کنگره یادآور شد: این کنگره از 18 تا 20 آبان‌ ماه در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه این کنگره با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود، ادامه داد: برای انتخاب دانشمندان برتر یک درصد فراخوانی اعلام شد که براساس آن 500 دانشمند ایرانی و خارجی رزومه فعالیت تحقیقاتی خود را ارائه دادند که از این بین 20 دانشمند برای داوری نهایی انتخاب شدند.

رضایی با بیان اینکه داوران این فراخوان که از دانشمندان یک درصد و برندگان جایزه نوبل هستند، ادامه داد: براین اساس برای رای هیات داوران پنج نفر به عنوان دانشمندان برتر برای دریافت جایزه یوسرن انتخاب شدند که در مراسم اختتامیه این کنگره که در روز 20 آبان‌ ماه برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

به گفته وی، به برگزیدگان این کنگره مبلغ 10 هزار دلار اعطا می‌شود که 5 هزار دلار آن نقدی و 5 هزار دلار آن درقالب جوایز غیرنقدی مانند هزینه سفر اعطا می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس