نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم باغبانی ایران برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم باغبانی ایران برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس بین المللی و دهمین کنگره ملی علوم باغبانی ایران با شعار "تولید محصولات باغبانی در ایران: ظرفیت‌ها، چالش‌ها، راهبردها و همکاری‌های بین‌المللی"، از 13 تا 16 شهریور سال 1396 از سوی دانشگاه تربیت مدرس و با مشارکت انجمن علوم باغبانی ایران، انجمن بین‌المللی علوم باغبانی، معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و همکاری برخی از سازمان های داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، برای اولین بار دانشگاه تربیت مدرس و انجمن علوم باغبانی ایران با همکاری سایر برگزارکنندگان کنگره، همزمان با برگزاری دهمین کنگره ملی علوم باغبانی ایران اقدام به برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم باغبانی زیر نظر انجمن بین‌المللی علوم باغبانی کرده است.

طبق روال کنگره‌های علوم باغبانی ایران، کنگره 2017 نیز تمام گرایش‌های علوم باغبانی از جمله میوه‌کاری، سبزی‌کاری، گیاهان دارویی، گل و گیاهان زینتی، فضای سبز و باغبانی شهری را پوشش می‌دهد. به علاوه، تجربه برگزاری همزمان دهمین کنگره ملی با نخستین کنفرانس بین ‌المللی علوم باغبانی ایران، فرصت مناسبی جهت تبادل علوم و تجارب و زمینه ایجاد همکاری‌های بیشتر ملی و بین‌المللی در تمام جنبه‌های علوم باغبانی ایران بوده و زمینه عضویت در انجمن بین المللی علوم باغبانی را برای متقاضیان فراهم می‌کند. همچنین این رویداد، فرصت مناسبی برای بازدید و دیدار اندیشمندان جهان از ایران که کشوری پهناور، باستانی و زیبا با مردمانی خونگرم و دارای قابلیت‌های بالای باغبانی می‌باشد را فراهم می‌کند.

از جمله اهداف این کنگره می‌توان به ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین پژوهشگران و اندیشمندان حوزه‌های مختلف علوم باغبانی در زمینه های درختان میوه، سبزی و گیاهان دارویی، گل و گیاهان زینتی و فضای سبز، دعوت از اساتید، دانشمندان، محققان، سیاستگذاران و دانشجویان مرتبط با علوم باغبانی ایران و سایر کشورها برای ارائه دستاوردهای جدید علمی، پژوهشی و فناوری، بحث و تبادل نظر پیرامون جایگاه باغبانی در کشور بخصوص در بخش تولید و اقتصاد کشور و جلب توجه مسؤولین ذیربط (سیاستگذاران، قانونگذاران، هیأت دولت و مدیران اجرایی در بخش کشاورزی)، معرفی توان و تجربه انجمن علوم باغبانی ایران به عنوان یک ساختار مردم نهاد و مشاوری امین و دلسوز در ممیزی، سیاستگذاری، تدوین مقررات و برنامه‌ریزی کلان کشور و اجرای برنامه‌های مرتبط با علوم باغبانی در سطح ملی و بین المللی، برگزاری جلسات هم اندیشی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌های تخصصی و تولیدی و تبادل اطلاعات، انعکاس نتایج پژوهش‌های انجام شده به بخش‌های اجرایی و بهره‌برداران باغبانی کشور و همچنین جامعه باغبانی دنیا برای رفع موانع و مشکلات فراروی تولید پایدار محصولات باغی اشاره کرد.

مهندسی باغبانی، زیست شناسی مولکولی و کشت درون شیشه‌ای، تنش‌های محیطی و حفظ گیاهان تغذیه، آبیاری و روابط آبی گیاه، بسترهای کشت و کشت‌های بدون خاک، کیفیت محصول و پس از برداشت و فضای سبز و باغبانی شهری از محورهای این کنگره است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت کنگره به نشانی www.irhc2017.org مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس