همایش پیشرانه‌های دریایی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش پیشرانه‌های دریایی برگزار می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف نخستین "همایش پیشرانه‌های دریایی" را بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، هرساله تعداد زیادی شناور در سراسر دنیا ساخته می‌شود که وجه اشتراک تمامی این شناورها وجود پیشرانه در آنها است. در راستای بهبود و افزایش بهره وری در پیشرانه‌های دریایی و راه‌های به اشتراک گذاشتن اطلاعات علمی و پژوهشی، نخستین همایش پیشرانه‌های دریایی با همت دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نخستین همایش پیشرانه‌های دریایی با تلاش دانشگاه صنعتی شریف، سازمان صنایع دریایی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی و انجمن ملی موتور در تاریخ 26 بهمن ماه سال جاری و در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، جایگاه سیستم رانش در بهره وری ناوگان دریایی کشور، محرکه اصلی، انتقال قدرت، پیشبرنده‌ها و پایش و نگهداری از جمله مهمترین محورهای نخستین همایش پیشرانه‌های دریایی خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش تا 15 دی ماه خواهد بود و در تاریخ 20 دی ماه نیز نتایج داوری مقالات اعلام خواهد شد. همچنین علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس؛ http://www.mpropulsionc.ir/ مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس