برپایی ششمین سمینار «شیمی نظری و محاسباتی»

ایران کنفرانس

برپایی ششمین سمینار «شیمی نظری و محاسباتی»

ششمین سمینار و کارگاه شیمی نظری و محاسباتی، 13 و 14 بهمن ماه جاری در محل پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر زهرا جمشیدی، عضو هیئت علمی پژوهشکده توسعه فرایندهای شیمیایی و دبیر این سمینار، هدف از برگزاری این کارگاه و سمینار را از ابتدا پرداختن به مباحث بنیادین شیمی و فیزیک نظری و محاسباتی با بهره‌گیری از اساتید برجسته و علاقه‌مندان این حوزه برشمرد.

وی افزود: تلاش برگزارکنندگان همواره بر این بوده است تا در میان شمار روزافزون کارگاه‌ها و سمینارهای شیمی محاسباتی که از پرداخت عمیق به اصول این مباحث غافلند، برگزاری این سمینار فضایی مناسب برای گردهمایی علاقه‌مندان این حوزه باشد.

جمشیدی تصریح کرد: این سمینار هرساله با محوریت یکی از مباحث بنیادین شیمی نظری و محاسباتی برگزار می‌شود که با تصمیم کمیته علمی، این دوره از سمینار بدون تاکید بر یک موضوع خاص و به شکلی جامع، تمام موضوعات روز این حوزه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

دبیر سمینار خاطرنشان کرد: استقبال از سمینار به نسبت دوره‌های قبل با افزایش چشم‌گیری روبرو شده است، به طوری که  پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران میزبان حدود 100 نفر از اساتید برجسته، دانشجویان و علاقه‌مندان شیمی نظری و محاسباتی خواهد بود و از این میان حدود 10 نفر از اساتید در طی دو روز برگزاری سمینار در حوزه‌های تخصصی خود به ایراد سخنرانی پرداخته و همچنین پروژهای تحقیقاتی تعدادی از اساتید و دانشجویان به صورت ارائه پوستر در حاشیه سمینار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس