برگزاری" نهمین کنفرانس ملی نظریه گروه‌های ایران" در دانشگاه کاشان

ایران کنفرانس

برگزاری" نهمین کنفرانس ملی نظریه گروه‌های ایران" در دانشگاه کاشان

نهمین کنفرانس ملی "نظریه گروه‌های ایران" با حضور جمعی از اندیشمندان و محققان سراسر کشور و برخی کشورهای خارجی در دانشگاه کاشان به مدت سه روز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، سید علیرضا اشرفی دبیر علمی این کنفرانس ملی اظهار کرد: حدود یکصد مقاله برای ارائه در این کنفرانس به دبیرخانه ارسال و پذیرفته شد که حدود 36 مقاله در این کنفرانس سه روزه به صورت سخنرانی و بقیه بصورت پوستر برای حاضران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این کنفرانس استادان برجسته‌ای از دانشگاه‌های کشورهای فرانسه، مجارستان، چین و ایران دعوت شده‌اند، افزود: سعی بر این است که با استفاده از تجارب متخصصان و کارشناسان داخلی و خارجی آخرین دستاوردها و پژوهش‌های به روز در نظریه گروه‌ها ارائه شود.

وی ادامه داد: برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند در تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات روز دنیا در این زمینه برای دانشجویان بسیار مفید باشد.

اشرفی با بیان اینکه نظریه گروه، یکی از مهم ترین شاخه‌های ریاضی محض است که کاربردهای فراوانی در سایر شاخه های علم و فناوری دارد، گفت: نظریه هندسی و ترکیباتی گروه، نظریه گروه های متناهی و نمایش‌های آنها، نظریه گروه‌های نامتناهی، مسائل الگوریتمی در گروه‌ها و زبان‌های صوری هندسه جبری روی گروه‌ها، جبرلی و روش حلقه‌های لی، نظریه مدل گروه‌ها، تعمیم ها و کاربردها در سایر شاخه های علوم و فناوری (گروه های کریستال، رمزنگاری بر مبنای نظریه گروه، گروه های کوانتومی، محاسبات کوانتومی) از محورهای  این کنفرانس است.

دبیر علمی نهمین کنفرانس ملی "نظریه گروه‌های ایران"، برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی را از دیگر برنامه‌های این کنفرانس علمی عنوان کرد و گفت: در این کنفرانس به بهترین سخنرانی ارائه مقاله، جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این کنفرانس از طرف انجمن نظریه گروه‌های ایران، جایزه ویژه دکتر درفشه به بهترین سخنران هشتمین کنفرانس نظریه گروههای ایران که سال گذشته در دانشگاه تبریز برگزار شد به "دکتر زرین" اهدا شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس