فراخوان بیست و چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

ایران کنفرانس

فراخوان بیست و چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

فراخوان بیست‌و‌چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و سومین دوره کتاب سال دانشجویان فارسی‌نویس از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، این دوره از جشنواره کتاب سال دانشجویی در بخش اصلی، ویژه و جنبی برگزار ‌می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا پایان تیر به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس www.isba.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مولفان و مترجمانی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که آثار خود را در فاصله سال‌های 94 و 95 به چاپ رسانده‌اند و در این مدت در یکی از دانشگاه‌ها یا حوزه‌های علمیه سراسر کشور در همه مقاطع تحصیلی اشتغال به تحصیل داشته‌اند.

در بخش اصلی این جشنواره آثار در گروه علوم انسانی (شامل شاخه‌های دین و فلسفه، زبان و ادبیات، روان‌شناسی، حقوق و علوم سیاسی، تاریخ، مدیریت و اقتصاد، علوم اجتماعی، تربیت بدنی و ...)، گروه علوم پایه (شامل شاخه‌های فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، زمین‌شناسی، ریاضی و ...)، گروه فنی و مهندسی (شامل شاخه‌های کامپیوتر، الکترونیک، عمران، مکانیک، صنایع و ...)، گروه کشاورزی و منابع طبیعی (شامل شاخه‌های منابع طبیعی، زراعت، صنایع چوب، باغبانی و دامپروری و ...)، گروه علوم پزشکی و دامپزشکی (شامل شاخه‌های پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، پرستاری، مامایی و ...) و گروه هنر و معماری (شامل شاخه‌های معماری، نقاشی، موسیقی، عکاسی و ...) رقابت ‌می‌کنند.

در بخش ویژه نیز آثار در شاخه‌های شعار سال 96، اشتغال و کارآفرینی، فضای مجازی، گردشگری، تجاری‌سازی دانش و فناوری‌های نوین، فرهنگ عمومی و آسیب‌های اجتماعی و مطالعات قرآنی بررسی می‌شوند.

همچنین بخش جنبی این جشنواره با عنوان "نگارستان کتاب" به عکس‌ها و فیلم‌ها و کلیپ‌های کوتاه صد ثانیه‌ای مرتبط با کتاب و کتابخوانی اختصاص دارد.

افراد واجد شرایط پس از ثبت‌نام و تکمیل فرم الکترونیکی باید دو نسخه از اثر خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان ژاندارمری شرقی، پلاک 72، سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ارسال کنند. کتاب‌های الکترونیکی که برای جشنواره ارسال می‌شود باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برچسب هولوگرام مربوطه باشند.

آثار عکس و کلیپ و فیلم کوتاه صد ثانیه‌ای مربوط به بخش جنبی نیز باید پس از ثبت‌نام و تکمیل فرم الکترونیکی از طریق تلگرام به شماره 09304081229 به نام سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ارسال شود.

در بخش جنبی این جشنواره تنها افرادی می‌توانند شرکت کنند که در حال حاضر دانشجو یا طلبه باشند. همچنین فایل‌های ارسالی برای بخش جنبی باید به همراه کد رهگیری ثبت‌نام و نام و نام‌خانوادگی شرکت‌کننده ارسال شود.

مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان بیست‌و‌چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و سومین دوره کتاب سال دانشجویان فارسی‌نویس آبان‌ امسال و همزمان با هفته کتاب برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس