دانشگاه تهران میزبان دومین همایش ملی آموزش عالی

ایران کنفرانس

دانشگاه تهران میزبان دومین همایش ملی آموزش عالی

معاون آموزشی دانشگاه تهرلان از برگزاری دومین همایش ملی آموزش عالی در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت به میزبانی تالار علامه امینی این دانشگاه خبرداد.

دکتر سیدحسین حسینی، معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار داشت: شعار امسال همایش ملی آموزش عالی، «سرآمدی آموزش عالی» است و هدف برگزارکنندگان این همایش در درجه اول معطوف کردن توجه اساتید و معلمین و مسئولان و مدیران آموزش عالی به امر مهم آموزش در معنای خاص و عام است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: این همایش با مشارکت وزارتخانه‌های آموزش و پرورشش، علوم و بهداشت برگزار می شود و سه وزیر مرتبط با امر آموزش در این همایش حضور دارند که این امر کمتر در کشور اتفاق افتاده است.

دکتر حسینی با اشاره به موضوعات قابل طرح در این همایش گفت: "ضرورت توجه و تعامل بین دستگاه‌ها و نهادهای آموزشی به منظور جلب حمایت همه جانبه در امر آموزش"؛ "ترویج پیوند هدفمند آموزش و پژوهش به‌منظور کمک به کارآمدی بهتر و دستیابی به تصویر روشن‌تری از آموزش"؛ "شیوه‌های نوین آموزشی"؛ "توجه به ویژگی‌های مهم اخلاق در آموزش تحت عنوان اخلاق در آموزش سرآمد"؛ "تکریم پیشکسوتان و تجلیل از مقام علم و عالم"؛ "سرآمدی آموزش، تولید و اشتغال با تلاش برای بازتعریف آموزش و کارآفرینی"؛ و "باز تفسیر مفهوم سرآمدی آموزش در پرتو مفهوم آموزش پژوهی" از جمله مباحثی است که در این همایش مطرح می‌شود.

به گفته دکتر حسینی، یکی از اقدامات انجام‌شده، معرفی بخشی از سرآمدان آموزش کشور است که از هر سه حوزه به جامعه معرفی می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: سه وزیر علوم، بهداشت و آموزش و پرورش و رئیس فرهنگستان علوم در این همایش سخنرانی خواهند داشت و در نهایت بیانیه‌ای صادر می‌شود و انتظار می‌رود موضوع جایگاه آموزش و اخلاق در آموزش بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس