چهارمین کنگره ملی آموزش عالی مهارت، فناوری و اشتغال برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

چهارمین کنگره ملی آموزش عالی مهارت، فناوری و اشتغال برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری چهارمین کنگره ملی آموزش عالی مهارت، فناوری و اشتغال در روزهای 24 و 25 بهمن سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، دکتر امید بزرگ حداد گفت: «باتوجه به اهداف، سیاست‌ها و رسالت‌های تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و تبدیل این دانشگاه به برترین دانشگاه نسل سوم کشور و همچنین گذشت ربع قرن از آغاز تاسیس آن، برنامه داریم.»

او ادامه داد: «در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده است، با همراهی، همفکری و مشارکت اعضای خانواده بزرگ علمی کاربردی و سایر محققان، اندیشمندان و فعالان عرصه آموزش‌های مهارتی، در جهت تبادل منابع نظری و علمی- اجرایی موجود، چهارمین کنگره ملی آموزش عالی مهارت، فناوری و اشتغال، در محورهای مختلف برگزار شود.»

بزرگ حداد افزود: «تمامی دانشجویان، دانش آموختگان، اعضای هیأت علمی، مدرسان، پژوهشگران و سایر فرهیختگان عرصه آموزش عالی مهارتی کشور می‌توانند مقالات خود را به این همایش ارائه کنند. منتخب این رویداد علمی، در اولویت انتشار در فصلنامه پژوهش و فناوری دانشگاه قرار خواهد گرفت.»

او گفت: «در همین زمینه به دنبال اخذ مجوز ISC از مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام هستیم که به محض دریافت موافقت قطعی، اطلاع رسانی لازم در این باره صورت می‎گیرد. برگزاری این رویداد بزرگ علمی کشور، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات فرهیختگان و پژوهشگران عرصه آموزش‌های علمی- کاربردی است.»

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از راه اندازی کانال اطلاع رسانی معاونت پژوهش و فناوری به نشانی @pazhouhesh_uast_ac_ir خبر داد و افزود: «مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه، می‌توانند اطلاعات و اخبار مرتبط با حوزه پژوهش و فناوری خود را برای نمایه سازی عمومی، به مسئولان پژوهشی واحدهای استانی منعکس کنند تا در این کانال درج شود.»

متقاضیان می‌توانند به وب سایت کنگره به نشانی http://hamayesh.uast.ac.ir/fa برای آشنایی با محورهای کنگره و کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس